Manelele un gen muzical de succes

, , ,

  1. #1 by Iustina on 12/10/2013 - 23:58

    am luat articolele cu muzica, la rand.
    si hop, am ajuns la asta! mi-am zis ca-l inchid. apoi m-am hotarat sa citesc, sa vad ce ai putea scrie despre asta. si…. cred ca ai dreptate. oamenii care canta asa ceva au curaj. cred ca e acelasi gen de curaj care a propulsat multe nulitati in politica…

    • #2 by succesulpe on 13/10/2013 - 6:19

      Comentariul tau mi-a dat mai multe motive de bucurie. Mai intai pentru ca ai decis sa citesti si articole mai vechi, in al doilea rand pentru ca nu te-ai lasat prada primului impuls, acela de a inchide articolul si in al trilea rand pentru ca mi-ai exprimat sincer si punctual, parerile tale intr-un comentariu. Oricine cred, isi doreste asta. Cu multumirea mea pentru toate astea, primeste invitatia ca uneori, cand timpul iti permite, sa parcurgi si alte articole.

Puteti lasa un comentariu ...

