Dansul contemporan – Butoh sau poate nu?

, , , ,

  1. #1 by krab607 on 21/04/2013 - 10:49

    Risc un comentariu de pe pozitia de „profan” in domeniu. De cele mai multe ori gustul pentru arta este nativ (te nasti cu o anumita inclinatie catre… si ai deja capacitatea de a o recunoaste si aprecia), dar poate fi si educat pentru a ti se releva. Arta, dupa mine, are rolul de a descoperi frumusetea ascunsa. Ok, sunt de acord, termenul de frumusete nu corespunde in arta, intotdeauna cu notiunea general inteleasa astfel. Exista si o estetica a uratului. Nu cred ca e nevoie sa dau exemple.🙂 Revenind la subiect, daca acestei coregrafii nu i s-ar fi dat titlul „Anthem to fading flower”, m-as fi limitat doar la sentimentul de admiratie indus de tehnica inedita de dans si de imagine, insa n-as fi inteles sensul ascuns al acesteia. Floarea care se vestejeste… Ati privit vreodata o astfel de filmare care sa redea in citeva zeci de secunde moartea unei flori? Si-atunci am inteles…

    • #2 by succesulpe on 21/04/2013 - 18:18

      Credeam ca acest articol mai vechi al meu va trece neremarcat . Fiecare din posturile mele sunt unice si nu le repet. Ma bucur ca l-ai descoperit si ti-a placut. Dupa ce am urmarit documentarul cu trupa de dans Sankai Juku, mi-am spus ca acest lucru trebuie spus si celorlalti. M-am documentat si am scris.

Puteti lasa un comentariu ...

