Cel mai bun blog din Romania in 2011

Miercuri, 22 februarie 2012, Club Planters din Bucuresti a gazduit un eveniment inedit: Gala Premiilor Online Radar de Media, unde au fost anuntati castigatorii celor 17 categorii, printre care si a celui din categoria Cel mai bun blog din Romania in 2011. Premiu a fost castigat de vedeta Pro TV, Dana Rogoz . (1.984 voturi pentru site-ul danarogoz.onemagazine.ro)

Celelalte rezultate ale voturilor:
2. blogvedete.com (12%, 1.543 Voturi)
3. mircea-badea.ro (12%, 1.506 Voturi)
4. devoratormonden.ro (10%, 1.268 Voturi)
5. star-gossip.com (10%, 1.238 Voturi)
6. tudorchirila.blogspot.com (9%, 1.226 Voturi)
7. cabral.ro (9%, 1.219 Voturi)
8. zoso.ro (9%, 1.212 Voturi)
9. andreeamarinbanica.acasa.ro (9%, 1.190 Voturi)
10. rosiamontana.org (5%, 641 Voturi)
Sincer sa fiu nu stiam cine-i asta asa ca mi-am facut mia culpa pentru imensele mele lacune in cultura si promitandu-mi sa recuperez cat mai repede din lipsuri, am dat de la mine un click pe pagina, pentru a vede ce-i de capul celui mai bun blog din Romania. Citesc despre autor:
„This is about Fashion, asa cum vad eu lucrurile. Eu, Dana Rogoz, 25 ani, actrita, iubita, sora, stapana unui caine (…) I’m a Blogger. I’m a Fashion Addict.”
Si la acest „About”: 138 Comments !!!
Mai sa fie, ma aflu in fata celui mai bun blog din Romania, trezeste-te imi ziceam, da-ti cu apa pe fata, incearca sa intelegi, fa ceva …
Foarte tare i-mi zic, intr-un sfarsit: asta este alegerea cititorilor de blog din Romania !!

***********************************************************************************************************************************************

