Asa am devenit cel mai citit bloger din Romania

Timp de cativa ani am incercat sa-mi fac cunoscuta prezenta in online-ul romanesc prin numeroase articole care mai de care mai fierbinti si mai interesante. Am citit sute de pagini de internet despre calea prin care au reusit altii. Dar nici tema wordpress aleasa cu grija, nici optimizarile SEO tinute din scurt, cu verificarea codului HTML, nici inscrierile in marile directoare web sau macar comentariile facute pe mai toate blogurile avand tematica comuna, si chiar nici publicarea articolelor intr-un director de articole, nu au reusit sa imi aduca atatia vizitatori pe cat mi-as fi dorit. Cresterea Google PR, nu-mi satisfacea nevoia mea avida de cititori fideli sau macar constanti.
Mi-am analizat toate actiunile de dinainte si mi-am spus ca ceva este gresit in abordarea mea in ce priveste afirmarea online. Din acest moment mi-am spus ca este nevoie de o schimbare de strategie si atitudine, iar cel mai important lucru este cunoasterea interesului, cititorului si intelegerea mentalitatii lui in alegerea titlului si aprecierea unui text publicat pe web.

***********************************************************************************************************************************************

