Cine detine informatia, detine puterea

Don't Click Here

Image: mfjtribune.com


Atat consumul cat si vanzarile scad, aceasta in timp ce ofertele sunt tot mai multe.
Firmele trebuie sa faca eforturi financiare tot mai mari pentru a putea vinde, asaltand cumparatorii cu spoturi, reclame si publicitate, preturile acestora fiind suportate in final, tot de cumparator.
Pretul creste, produsele nu se mai vand, se cauta mijloace de scadere a pretului de productie, se elimina elementele naturale se inlocuiesc cu cele artificiale sau de sinteza si incepe iar procesul de promovare publicitara.
Daca vorbim numai despre castigurile din publicitate, acestea pot sustine existenta zecilor de posturi de radio si televiziune dupa cum se poate vedea din datele de mai jos :
• Kiss FM, a reusit să obtina 5,2 milioane de euro.
• Radio ZU, a reusit să obtina 4,7 milioane de euro.
• Pro TV, a reusit sa obtina 84,6 milioane de euro.
• Antena 1, a incasat 44 milioane de euro.
O statistica pentru anul 2011 ne spune ca posturile TV au bombardat telespectatorii cu 6.427.690 de clipuri publicitare.
Volumul sumelor obtinute din publicitate sunt in scadere dar cele din anul 2006 un maximium de 229 de milioane de euro.
Peste ocean, pentru 30 min de reclama si publicitate difuzata pe intervalul orar de difuzare, s-au castigat:
• “American Idol”, a adus 6,64 de milioane de dolari.
• „X Factor”, a adus 5,5 de milioane de dolari.
• “Glee”, serialul difuzat de Fox a adus 2,83 de milioane de dolari.
• “Desperate Housewives”, a adus televiziunii ABC, 2,61 de milioane de dolari.
Click-uim cu mousul pe Internet, intr-o veselie. Stiti ca fiecare click de mouse costa? Veti spune, da insa nu pe mine. Ba da, chiar si pe tine.
Sunt create continuu aplicatii, algoritmi avansati pentru tranzactionarea fiecarui spatiu publicitar de pe pagina, se dezvolta campanii de publicitate online cu plata la mia de afisari, campanii cu plata la click, banere publicitare de care nu mai scapi decat daca dai click unde ti se spune. Publicitatea on-line incepe sa sugrume, aplicatiile ti se urca in cap, vin peste tine in pat, afla ce iti doresti, ce cauti, iti citesc cuvintele de cautare si mail-urile, iti da ce cauti inainte de a cere.
Mark Zuckerberg afirma la un moment dat că „era intimitatii a luat sfarsit”, insinuand ca acest lucru s-a intamplat odata cu aparitia Facebook. O dovada in acest sens ar fi lansarea lui Beacon, o aplicatie care inregistreaza comportamentul de cumparator al utilizatorilor, in scopul de a vinde informatii cat mai precise advertiserilor. Sa mai amintim ca Facebook este website-ul ce ocupa locul doi in topul celor mai accesate din US si ca de curand a achizitionat Instagram, aplicatia de mobile photo-sharing pentru modica suma de un miliard de dolari…
Se pare ca nici Apple nu s-a lasat mai prejos. Aplicatia Path descarca lista de contacte din telefoanele iPhone in servere, sustin de cei de la Business Insider.
Un mare motor de cautare castiga in fiecare an circa 3 miliarde de dolari pe luna din publicitate.
Activitatea consumatorilor este tot mai atent urmarita, fie ca este vorba de cea online sau offline. Va bucurati de minunatele aplicatii pentru Android…
Se vorbeste despre microfoane care vor capta continuu sunete de ambient din care se pot extrage informatii despre problemele familiale, sociale, nevoile persoanle, muzica ascultata sau cine mai stie cate altele.
Sper sa va fie util click-ul dat pe pagina aceasta, pentru ca cine detine informatia, detine puterea.

Anunțuri

***********************************************************************************************************************************************

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: