MasterChef etapa a 11-a

19 comments

  1. bursucel

    Se vede treaba că emisiunea asta ți-a fost tare pe plac! 🙂

    • Am urmarit cu predilectie, chipul si atitudinea fiecarui concurent, pe masura cresterii tensiunii concursului, dar si jocul facut de cei trei MasterChef-i. Finalul concursului l-am intuit, vezi ca am scris asta inaintea ultimei zile de concurs, asa ca nu m-a surprins. Nu asa mi-l doream. Dar cum orice invat are si un dezvat, din acel moment nu am mai crezut in acest gen de concurs si am renuntat sa il mai urmaresc. Televiziunile traiesc din rating, am mai scris despre asta, Daca sunt suficienti fraieri care sa stea pe un program, banii le curg suroaie in buzunare.

Va astept cu un comentariu

