Petru Buiuca este oficial castigatorul titlului MasterChef Romania

Petru Buica

Foto:Protv

Odata cu ultimul episod, mii de romani au aflat, in mod oficial, cine este castigatorul concursului MasterChef Romania. Despre castigatorul celor 50 mii de euro, Petru Buica, v-am spus in postul meu inca din data de 12 mai. Odata cu acest ultim episod se incheie si primul show culinar care a asigurat maximumul de audienta posibil, pentru o televiziune comerciala ca ProTV.
Cine este cu adevarat Petru? Este constantean, este tanar, are 23 de ani, a dat examen la o facultate cu profil economic dar este office manager la un birou de arhitectura, dar marea sa pasiune este gatitul ?! Toata insiruirea de mai sus pare sa-l defineasca ca o persoana nu prea hotarata insa asa cum l-am vazut timp de 12 episoade, s-a dovedit ca poate sa castige in orice isi propune.

Intr-un interviu dat pentru Gandul el a destainuit secretul care i-a adus titlul de masterChef si suma de 50 mii de euro: Spre deosebire de Bogdan, Alexandru sau Mimi care au excelat prin „daruinta, profesionalism, caracter dar si dragoste pentru mancare – totul in doze un pic mai mari fata de ceilalti”, el a avut ceva in plus: „Atuurile mele au fost simple: atitudinea in fata si in spatele camerelor, disponibilitatea mea de a face sacrificii, modul in care gatesc, modul in care reactionez in diferite situatii. Si ei sunt buni, chiar foarte buni, dar cred ca am avut un pic in plus fata de ei”. Petru Buica este un om cu caracter, o fiinta normala, cu convingeri dar si temeri: „M-am temut ca nu va fi strigat numele meu. Eu sunt foarte pragmatic, pana nu aud sau nu vad, nu prea imi fac sperante”. Despre cei de care s-a temut cel mai tare spune ca au fost Mimi (Mariana Nicolae), Alexandru Petricean dar si Bogdan Alexandrescu, justificandu-si afirmatia prin: „Ei erau cei mai buni, de asta au si ajuns acolo”. Petru Buica a fost apreciat in mod diferit de catre ceilalti concurenti. O parte dintre ei, i-au recunoscut meritele, spre exemplu Alexandru, care chiar l-a sustinut in mod deschis, dar a avut parte si de “aprecieri negative” de genul celei spuse de Gabriel Godeanu care l-a catalogat ca fiind “o scarba de om”. De o apreciere asemanatoare s-a bucura si din partea Andreii Moldovan care nu s-a sfiit sa declare si chiar sa ii arate ca il uraste. La cateva saptamani bune dupa terminarea concursului, Petru nu simte ca s-ar fi schimbat ceva in viata lui: „Muncesc, asa cum faceam si inainte si sunt fericit” si continua: „Tin legatura cu Alex Cirtu, dar si cu Mehrzad sau Mihai Stanescu”. Intrebat despre ce va face cu banii castigati a spus ca isi va ajuta mama lui sa isi achite un credit. Despre eventuala lui angajare intr-un restaurant sau daca isi va dechide propria sa afacere, el considera ca inca mai are nevoie sa acumuleze multa experienta pentru a putea conduce un local, desi prima optiune ar fi, sa isi dechida ceva pe cont propriu. A primit si o propunere din partea lui Chef Catalin , care si-a reluat invitatia de a veni si de a lucra cu el: „Imi place invitatia, o sa ma gandesc la ea, oricum in vizita o sa merg, are dreptate Chef Catalin restaurantul acela la care lucreaza el este o bijuterie, am fost acolo si am vazut cum merge treaba”. Cat despre promisiunea pe care a facut-o la inceputul concursului, de a-si tatua sigla masterchef in cazul in care va castiga, el a promis ca isi va tatua doar numarul de concurs pe incheietura mainii stangi.

***********************************************************************************************************************************************

