Cadou de Paste – Arborele genealogic de la Adam, la Iisus

Arborele genealogic de la Adam, la lisus

Numarul celor care au avut curiozitatea sa afle ce s-a intamplat timp de mii de ani intre aparitia lui Adam, pana la venirea lui Iisus… se vede dupa numarul mare de comentarii din pagina.
Asta pentru ca lumea se misca intr-un ritm tot mai alert. Nu mai avem timp sa ne mai uitam in noi si cu atat mai putin la semenii nostri. Ne-am rupt de origini si am devenit tot mai pragmatici. Din hrana zilnica am exclus-o pe cea spirituala. Sarbatorile au devenit prilej de mers la spital cu ambulanta, datorita abuzurilor alimentare. Consumam ca niste lacuste, cheltuim bani si energie pentru toate nimicurile din lume. Acordam valoare nonvalorii si pierdem esenta iar odata cu ea ne pierdem si constiinta apartenentei noastre divine.

Daca anul trecut de sarbatori v-am oferit cele mai frumoase oua de Paste, permiteti-mi ca anul acesta sa va fac un alt cadou de Paste: Arborele genealogic al lui lisus. Poate fi un inceput…
Dati click pe imagine pentru graficul complet…

arborele genealogic de la Adam la Iisus


, , , , ,

  1. #1 by krab607 on 27/04/2013 - 21:13

    Ne apropiem de ziua intrarii Domnului in Ierusalim, de Duminica Floriilor. Intimplator sau nu🙂, astazi am plantat flori la intrarea casei noastre, in asteptare…
    Admir efortul tau de a oferi poate cel mai important arbore genealogic. Am primit astfel reconfirmarea faptului ca odata, demult, citind Josy Eisemberg, ” O istorie a evreilor”, am gasit indicata apartenenta lui IIsus la casa lui David.

    • #2 by succesulpe on 28/04/2013 - 13:37

      Ma bucur nespus de mult ca mai sunt inca cititori care sunt interesati de evenimenele esentiale ale istoriei omenirii sau doar ale neamului nostru, subiecte care sunt prezente intotdeauna in paginile blogului meu. Iti apreciez si iti multumesc de asemenea pentru comentariile tale pertinente la materialele mele, acestea insemnand pentru mine o incurajare dar si o mai mare exigenta pentru ca urmatoarele articole sa se ridice la inaltimea asteptarilor tuturor cititorilor mei.
      Lucrul la Arborele genealogic, recunosc ca m-a captivat, chiar daca a trebuit sa citesc aproape in intregime atat Vechiul cat si Noul Testament, cu carnetelul de notite alaturi. Cat despre istoria evreilor am sa public cat de curand un alt studiu personal, in care este cuprinsa intreaga lor istorie de la inceputuri pana la decizia infiintarii statului Israel odata cu „Declaratia Balfour din 1917”, care declara ca Guvernul Britanic „vedea favorabil fondarea în Palestina a unui camin national pentru poporul evreu”. Este cu adevarat fascinanta, evolutia de peste secole a „poporului ales”…

  2. #3 by Mirela on 16/04/2014 - 22:10

    Wow, aici e ceva ce trebuie studiat cu atentie. Foarte interesant, si de preferat avand si Biblia prin apropiere, prima parte din Vechiul Testament, ca sa bifezi datele. Foarte fain, bravos🙂

    • #4 by succesulpe on 17/04/2014 - 4:48

      Asa a si fost facut studiul. Cu Vechiul Testament in fata apoi coreland si corecatand continuu, acolo unde a fost cazul, datele in ceasta diagrama finala. Parcurgerea lui a fost un prilej de studiu, munca dar si de bucurie a infaptuirii unui lucru ce mi se parea de netrecut.
      Asa cum am si spus parca, diagrama poate fi o provocare, un inceput pentru un studiu in orele libere. Eu nu am regretat timpul pe care l-am daruit acestei lucrari. Iti multumesc pentru comentariu si aprecieri🙂

  3. #5 by Bursucel on 21/04/2014 - 17:51

    Mă gândeam ce efort a presupus realizarea Arborelui genealogic al lui Isus… E de admirat răbdarea…🙂

    • #6 by succesulpe on 22/04/2014 - 18:03

      Bursucel, tu nu stii ca atunci cand vrei cu adevarat ceva nu se poate sa nu reusesti? 😯
      Si mai ales atunci cand iti este doar in puterea, ta e pacat sa iti refuzi bucuria unei realizari.
      Iti multumesc mult pentru apreciere.🙂

  1. Cadoul potrivit pentru Sarbatorile de Paște | Calea spre succes

Puteti lasa un comentariu ...

