Idiocracy – In tara orbilor, chioru-i imparat.

  1. #1 by comentatoramator on 25/03/2013 - 9:56

    Am vazut filmul si mi-a placut.🙂 Ai gasit proverbul potrivit!

  2. #2 by Mirela on 10/11/2013 - 21:03

    Am o lista lunga de filme recomandate prin imdb, printre care si asta. Trebuie sa-mi iau media player mai intai si apoi ma pun pe vizionat. Si pe masura ce le vad o sa vin sa-ti recomand si eu tie😉

    • #3 by succesulpe on 11/11/2013 - 4:42

      Atunci cand iti doresti si propui ceva, nu lasa timpul sa treaca🙂
      Astept cu nerabdare propunerile tale, pentru filmele pe care le consideri cele mai bune.

      • #4 by Mirela on 11/11/2013 - 13:42

        Zic să le văd la o calitate superioară de imagine și sunet, de-aia mai aștept un pic. Altfel, știu că amânarea nu aduce nimic bun 🙂😦. Uite, până una-alta, cred că Flight e un bun început la capitolul recomandări :
        http://www.imdb.com/title/tt1907668/

      • #5 by succesulpe on 11/11/2013 - 14:58

        Perfect. Denzel Washington este unul din actorii mei preferati🙂

      • #6 by Mirela on 11/11/2013 - 15:53

        I”m glad😉. Iar filmul merită timpul acordat, o să-ți placă precis.

  3. #7 by Mirela on 11/11/2013 - 22:54

    L-am vazut in seara asta. Ce sa spun…. m-am amuzat si m-am inspaimantat, iar si iar. Nu exclud ca lumea aceea sa fie posibila intr-o zi, dar ma bucur ca eu n-o sa apuc sa vad asa ceva. Garantat nu in timpul vietuirii mele aici se va schimba, acum doar se vad mugurii😀 . Verzi, udati cu apa la tot pasul.

Puteti lasa un comentariu ...

