Nominalizati pentru ”Wonderful Team Member Award”

18 comments

  1. Felicitari celor pe care i-ai nominalizat !

  2. Mulţumesc pentru nominalizare!

  3. Mulţumesc pentru nominalizare, Succes, dragă! Bine te-am…regăsit! 😉

  4. Multumesc de nominalizare.Onorata!

  5. dordefemeie

    Multumesc mult pentru nominalizare.

  6. Multumesc si eu, tare mult. Imi pare rau,dar nu cred ca mai am timp sa raspund cum se cuvine la aceasta nominalizare.

  7. Ileana

    Multumesc mult pentru nominalizare…si imi cer scuze pentru intarziere, e vorba de timp si acum timpul ma cam intrece 🙂 O seara frumoasa! premiul este aici!
    http://petilea.wordpress.com/cadouri-de-la-voi-gifts-from-you/

  8. Pingback: AMPRENTE SI AMINTIRI(26) | imaginecontinua

    • Iti multumesc si eu si am sa iti spun ca am facut aceste nominalizari cu mare placere dar cu si bucuria ca reprezinti un Wonderful Team Member al cercului nostru de blogeri.

  9. Mulţumesc pentru nominalizare! 🙂

Va astept cu un comentariu

