De ce oamenii inteligenti esueaza si prostii reusesc in viata

  1. Cred ca lista poate fi „upgradata”. Uite un patch 🙂 : „Oamenilor destepti le maninca ciinii din traista” 🙂

  2. Astazi nu-mi tace gura 🙂
    “Deştept poţi să pari fără să fii, dar dacă nu eşti un prost autentic, te dai de gol.”
    ― Octavian Paler

  3. Oamenii destepti sunt idioti? Pai… aaaaa…adica… 😆

    • Stii cum se spune, numai oamenii inteligenti au dileme, toti ceilalti au certitudini.
      Articolul cu pricina, chiar m-a facut sa-mi pun ceva intrebari …

      • Da, ştiu! Este „zicerea” mea preferată când vreau să atac vreun prost foarte convins că doar el are dreptate!
        Dar nu-i o regulă! Mai sunt si unii care reuşesc. Desigur, mai rar în Romania, ţara tuturor imposibilităţilor.

  4. 9

    Oamenii destepti nu prea sunt interesati de partea materiala. A avea prea multe – material vorbind- e o povara. De ce sa-ti incarci mintea si timpul cu asa ceva?

  5. Pingback: Ultimul reflex | Drumul racului

  6. Pfiuuu… mi-am luat-o de data asta… 😳

  7. Desteptaciunea e o chestie relativa, depinde cine o eticheteaza. Eu am mostenit de la tata o zicere: nu-s destept cum ma cred eu dar nici prost cum ma cred altii! Asa ca nefiind asa desteapta am totusi unele sanse de „succesuri”. 🙂

***********************************************************************************************************************************************

