Cum sa iubim ?

Cum poti sa nu iubesti o fiinta atat de gingasa. Cum poti sa nu fii fermecat de formele, de infatisarea sau de parfumul ei. Cum poti sa stai departe de ea, fara ca macar sa o atingi.

Mi-a revenit in minte insa ce a postat Marian zilele trecute. Erau cateva cuvinte ale lui Osho…

„Daca iubesti o floare, nu o culege.
Pentru ca daca o culegi, ea va muri.
Si inceteaza a mai fi ceea ce tu iubesti.
Deci daca tu iubesti o floare, las-o asa,
Dragostea nu este posesiune,
Dragostea este apreciere.”

trandafir_rosu

, , , ,

  1. #1 by 9 on 20/06/2013 - 22:30

    Sunt perfect de acord.🙂
    Iubesc florile, dar nu/mi place sa primesc buchete. Le prefer în ghiveci.😉

    • #2 by succesulpe on 21/06/2013 - 9:37

      Sunt un admirator al florilor dar oricat de mult mi-ar place, la cat de frumoase sunt de iti vine sa le mananci, in ghiveci prefer vinete si bame si uneori mazarea. Iti multumesc pentru sugestie. Am sa incerc si cu flori😛
      Ce ti-e si cu bucataria asta moderna, uite asa se ajunge dela dragoste la ghiveci…
      Nu degeaba se spune ca dragostea trece prin stomac.😐

      • #3 by 9 on 23/06/2013 - 12:02

        🙂🙂🙂 Despre dragoste numai de bine, atâta timp cât e însoţită de …simţul umorului.😉 E condimentul perfect în asemenea situaţii.🙂

  2. #4 by bursucel on 22/06/2013 - 21:58

    😳 NU mă pot abține – mi te imaginez ronțăind la petale și frunzulițe și mormăind „Hmmm, am scăpat un ghimpe în ghiveci!”…😆
    Să mă ierți, dar mai bine lasă tu florile în glastră, să nu te capeți cu vreo indigestie de la ghiveciul cela! Ziceam și eu…😳

    • #5 by succesulpe on 23/06/2013 - 11:26

      Cred ca se procedeaza ca la pestele prajit: Se scoate spinul lingandu-l pe toate partile si se pune deoparte in farfurie😆

Puteti lasa un comentariu ...

