Nevoia de a fi mintit frumos

  1. Am doua situatii de comentat. Prima ar fi pentru politicieni: „minte-ma frumos”, dar ai grija ca ulciorul nu merge de multe ori la apa. Cred ca s-a ajuns la ultima „inmuiere”.
    Cit despre a doua situatie, 🙂 din postura de femeie… „minte-ma frumos”, cred ca n-are limite 😆

  2. M.C.

    Minciuna frumoasa e cel mai urat fel de minciuna si personal,as face absolut orice sa nu mai existe. Alimenteaza ipocrizia si irealitatea intr-o lume si asa saturata de manipulare si egoism. Dar nah, fiecare primeste ce merita…

    • Ma gandesc la faptul ca si o atitudinea politicoasa poate fi usor asimilata „mintitului frumos”. De asemenea o atitudine curtenitoare la fel ca si cea folosita in relatiile diplomatice, pot fi incadrate sintagmei: „a minti frumos” nu?

  3. M.C.

    Da, asa-i. Dar, desi sunt convinsa ca diplomatia e buna si ea la ceva ,e oarecum incompatibila cu felul meu de a fi si a gandi. Asadar, noroc ca nu ma gasesc printre conducatorii vreunei tari 😆

  4. bursucel

    Poți să te încrunți, dar eu chiar nu simt nevoia să mi se servească gogoși. Mai repede merg pe principiul „nu-mi insulta bruma de inteligență pe care o am!”…

    • Uite nu am sa ma incrunt, insa noi trebuie sa facem continuu diferenta intre gogosi umflate, gogosi nevinovate, gogosi fasaite si gogosi gratuite.

***********************************************************************************************************************************************

