Franz Kafka – 100 ani

,

  1. #1 by ina15 on 03/07/2013 - 9:05

    Să fi fost chiar setea de bani cea care l-a făcut pe Max Brod să păstreze manuscrisele ? Deloc.🙂

    • #2 by succesulpe on 03/07/2013 - 9:55

      Este o foarte buna intrebare, multumesc. Asteptam sa asteptam sa apara si alte opinii…
      Despre Max Brod, Wikipedia ne spune ca a fost scriitor, compozitor, traducator si jurnalist evreu-ceh de limba germana, celebru mai ales pentru relatia sa de prietenie cu Franz Kafka.😉

      • #3 by ina15 on 03/07/2013 - 11:26

        Eram ironică când am scris comentariul, alt motiv în afară de bani nu văd să fi fost, cel puțin eu.

      • #4 by succesulpe on 03/07/2013 - 17:00

        Am si eu o presupunere😉 dar hai sa vedem si alte opinii sau comentarii care sper ca vor face referire si la acest fapt:)

  2. #5 by Diana şi Dan on 03/07/2013 - 10:11

    Din păcate toate alte centenare ale acestor zile sunt umbrite de centenarul Turului Franţei. Să fim bine înţeleleşi : nu am nimic împotriva pedalatului prin Hexagon. Totuşi, ar fi bine să ne reamintim că bicicletele sunt invenţia unor oameni care anterior citiseră. Chiar dacă nu fix Kafka.

    • #6 by succesulpe on 03/07/2013 - 10:14

      Pentru turul Frantei, am in pregatire ceva. Dar imi trebuia doar ceva timp pentru documentare. Pentru Kafka, nu🙂
      Mai ales ca traim intr-o continua prelungire a lumii lui Kafka, Multumesc mult.

      • #7 by Diana şi Dan on 03/07/2013 - 10:17

        Eu urmăresc turul Franţei. Îmi plac peisajele de mor. Iar imaginile luate din elicopter sunt o desfătare. Nu mai văzusem Corsica aşa. În rest, pedalatul ăla mi se pare pierdere de vreme mai ales după ce Armstrong a declarat că nu se poate câştiga turul Franţei nedopat.😆

      • #8 by succesulpe on 03/07/2013 - 10:29

        Exact prietene, Niciodata nu vom putea vedea altfel acele colturi de lume, locuintele, frumusetea peisajele, curatenia locurilor, calmul locuitorilor si linistea acelor localitati. Cursele cicliste sunt un minunat prilej oferit de Eurosport, pentru a vedea toate acestea. De asemenea merita vazut efortul supraomenesc al celor care incearca sa isi depaseasca puterile in aceasta cursa ciclista.
        Am mai scris despre toate astea, aici

  1. “Atat timp cat nu incetezi sa urci…” by Kafka | Pasi prin viata

Puteti lasa un comentariu ...

