Daca-i bal, bal sa fie !

Daca tot ma aflu la butoane, nu pot sa ma abtin in a nu apasa pe butonul play, pentru cel de al doilea clip din seara asta. Multumesc audientei, parintilor, colegilor, cititorilor, vecinilor, toti care ati avut rabdarea sa ascultati pana la capat aceasta melodie, data la maximum din sistemul meu audio: Seal – Love’s Divine

,

  1. #1 by Theodora on 07/07/2013 - 10:38

    Şi dacă tot eşti la butoane mergi aici http://diacritice.ro/ , downloadează maparea de tastatură şi scrie cu diacritice, adică…româneşte! 😉

    • #2 by succesulpe on 07/07/2013 - 15:09

      Theo draga, m-ai lovit adanc in suflet. Nu ma asteptam de la tine, la una ca asta. 👿 Dar hai sa-ti lamuresc: Regula Unu… daca tu crezi ca eu trebuie sa urmez toate smintelile unor academicieni carora li s-a trezit peste noapte, dupa 45 de ani, sa schimbe si limba romana, dupa ce au facut varza totul, sa stii ca nu o voi face. Regula Doi… problemele de configurare a browsere-lor, nu au fost rezolvate dupa cum li s-a trezit rumanilor si drept consecinta, multe teme de bloguri fac ca textul sa capete un aspect disgratios ca sa nu spun altfel, datorita folosirii diacriticelor. Meritul meu este ca tema care o folosesc imi permite sa le afisez, insa nu o fac datorita incalcarii regulii unu. Documentele oficiale le editez desigur, cu diacritice insa lasa-ma sa ma bucur de o minima libertate a alegerii modului de a scrie, in timpul liber. In rest stii prea bine ca orice propunere constructiva… o apreciez. Apropo, vezi ce debit verbal am capatat… 🙂

      • #3 by Theodora on 07/07/2013 - 18:43

        Nu te aşteptai ca eu să te îndrum spre calea corectă?
        Ba tocmai de la mine să te astepţi!
        Ia te uită, ce de motive ai pentru a nu scrie româneşte! 😆
        Şi eu care te-am judecat greşit, crezând că n-o faci de…lene! 😆

      • #4 by succesulpe on 07/07/2013 - 19:22

        Acum daca tot am contribuit impreuna la repunerea lucrurile pe fagasul lor natural, ma gandesc la o surpriza pentru tine.😛

      • #5 by Theodora on 07/07/2013 - 22:41

        😆
        Nu-mi spune: alt premiu?

      • #6 by succesulpe on 08/07/2013 - 18:18

        Ma gandeam sa pun punctul pe i 🙂

      • #7 by Theodora on 08/07/2013 - 21:20

        Păi…dacă ştii de vreun i fără punct, e bine să-l întregeşti! 😉

  2. #8 by 9 on 07/07/2013 - 15:41

    Dacă-i bal…uite ce ascult eu la maxim.
    http://www.youtube.com/watch?v=NADyiuOPflw🙂🙂🙂 Nu cred că vecini-şi doresc prea mult să stea în asemenea împrejurări cu mine.😉

Puteti lasa un comentariu ...

