Surprizele verii

De cand cu caldurile astea, s-a terminat si cu linistea. Explozia de forme si culori iti intra pe ochi innebunindu-ti simturile. Noptile, le petreci gandind pe langa cate frumuseti ai trecut, si ca nu ti-ar fi suficiente o mie de vieti pentru a te bucura vreodata de toate. Seara incerci sa adormi dar parfumul lor sublim te urmareste pana si in vis. Dimineata vine ca o dulce eliberare dar si ca o promisiune pentru o noua experienta vizuala.
In urma cu cateva luni am cunoscut inca o data bucuria. Nimic nu prevestea ca in zilele urmatoare aveam sa cunosc placerea sublima.
Era o dimineata ca oricare alta. Priveam distrat albastrul cerului, fara vreun gand anume. Prezenta ei mi-a atras insa atentia si din acel moment, am continuat sa o urmaresc cu privirea zi de zi. In fiecare dimineata ma trezeam cu gandul ca o voi revedea. In fiecare zi mi se parea tot mai frumoasa iar in cele cateva saptamani cat am fost impreuna mi-a daruit placeri nebanuite. Apoi a plecat fara sa imi spuna nimic. Am ramas cu tristetea in suflet. Prezenta ei imi devenise naturala ca si respiratia. Chiar daca trecusera cateva luni de atunci mi se parea o vesnicie.
Dar astazi s-a intamplat o minune, ea… a revenit.

, , ,

  1. #1 by 9 on 07/07/2013 - 22:32

    E o magnolie?🙂
    E un boboc frumos.🙂

  2. #3 by adelinailiescu on 08/07/2013 - 0:15

    …si nici macar nu e o blonda siliconata!😉

    • #4 by succesulpe on 08/07/2013 - 11:29

      Stai sa o vezi cand o creste mai mare, ca o sa aiba de toate alea😆

  3. #5 by superduque777 on 08/07/2013 - 6:38

    Foarte bun.

  4. #7 by bursucel on 21/07/2013 - 20:22

    Uite că de data asta eram sigură că trebuie să fie musai O Floare!🙂

    • #8 by succesulpe on 21/07/2013 - 20:27

      Uf, deja sunt previzibil 👿

      • #9 by bursucel on 21/07/2013 - 20:33

        Neee… m-ai păcălit odată cu o minionă și-acum mă așteptam fix la o floare.😉

      • #10 by succesulpe on 22/07/2013 - 6:53

        😛

Puteti lasa un comentariu ...

