Dragoste la prima vedere

Dragostea la prima vedere

Chestiunea asta cu dragostea la prima vedere, stiu ca este un subiect care a fost dezbatut pe larg de catre foarte multa lume, lucru pe care l-am facut si eu odata, dar macar atunci nu am fost implicat direct…
Am sa il reiau aici pentru ca eu, pentru prima data, am trait acest sentiment cu o atat de mare intensitate, lucru care ma sperie, eu fiind desigur, la un moment in care credeam ca viata nu mai prezinta necunoscute.
In ziua aceea a trebuit sa imi abandonez treburile de acasa si sa ies pentru a rezolva pe altele mai importante. Am plecat cu gandul fix de a le termina repede pe toate, pentru a-mi ramane timp suficient celor care merita cu adevarat. M-am aruncat in blue jeans a urmat randul unui tricou alb si fara sa acord foarte multa atentie vestimentiatiei, m-am azvarlit in veteranii mei adidasi, care ma asteptau cuminti sa imi aduc aminte de ei.
Era o zi, din aceea obisnuita in care nimic nu parea sa prevesteasca macar ceva din cele ce urmau sa se intample.
Parea sa fie vorba ca de obicei, de o iesire plictisitoare, cu nervi, caldura mare, stat in picioare pe la cozi si cu toate ale sarbatorilor.
Terminasem o parte din probleme dar si toata resursa mea de rabdare, cand am trait brusc acel simtamant ciudat pe care il ai atunci , cand stii ca cineva te urmareste, fara a-l fi localizat efectiv pe undeva. Mi-am ridicat ochii din pamant pentru cateva secunde incercand sa gasesc sursa nelinistii. Atentia mi-a fost atrasa imediat de acei ochi mari si poate usor melancolici, care ca ma priveau fix . M-am oprit schitand gestul de a cauta ceva prin buzunare, incercand sa imi aduc aminte de unde o cunosc. Eram convins ca am mai vazut-o odata sau poate ca am visat ca as fi cunoscut-o vreodata.
Era acel sentiment de deja vu, care imi fusese pregatit candva de demult,  pentru acest moment unic, cand aveam sa fiu…  nepregatit.
De obicei trec usor de astfel de momente insa ochii aceia mari ai ei, m-au fermecat. Era ca un vis in care totul se dizolva in jurul meu, estompandu-se intr-un pastel multicolor de sunete si culori, iar noi doi, deveniseram centrul Universului. Nimic nu mai conta. Ne regasisem.
Am facut cativa pasi spre ea privind-o continuu de teama parca sa nu o pierd. Am crezut ca poate este doar o intamplare si ca va pleca imediat ce distanta dintre noi se va micsora, dar ea nu a schitat nici un gest. Se abandonase cu totul momentului si continua sa ma priveasca, asteptand ca eu sa fiu primul care sa vorbesc. Am reusit doar sa intreb cu glas pierdut si sufocat de emotie:
-Ce cauti tu aici, mai frumusete mica ?

ea

,

  1. #1 by krab607 on 04/08/2013 - 7:53

    Nu pot să cred! Ai lasat să-ţi scape aşa o ocazie???🙂 O creatură ca asta întîlneşti o singură dată în viaţă!🙂

    • #2 by succesulpe on 04/08/2013 - 8:00

      Stii cum se spune… ochii vad, inima cere, constiinta nu si nu😉
      Eu as fi luat-o la mine insa trebuia sa o cresc, sa ii fac educatia, sa o invat manierele elegante si dupa toate astea ar fi trebuit sa ii redau libertatea, pentru ca in final sa se gaseasca vreun animal care sa se bucure de munca straina😆

      • #3 by krab607 on 04/08/2013 - 8:02

        Dacă ai dreptate, atunci ai dreptate, ce să mai… 😆

  2. #4 by bursucel on 04/08/2013 - 18:48

    Ei bine, de data asta ți-a ieșit, să știi! Mare norocos mai ești – nici cu gândul cel mai cel nu ajungeam la așa ceva!😳
    Ha… auzi la el… „in final sa se gaseasca vreun animal care sa se bucure de munca straina” – așa-ți găsești tu scuza de a fi abandonat bunătate de dragoste la prima vedere?😆

    • #5 by succesulpe on 04/08/2013 - 20:48

      Joc dur, nu…? 😎

      • #6 by bursucel on 04/08/2013 - 21:54

        Daaaa, dur rău di tăt!😆

      • #7 by succesulpe on 05/08/2013 - 16:34

        Ti cred🙂

  3. #8 by Aliosa on 06/08/2013 - 22:52

    Chiar ca este ” dragoste la prima vedere ” !!!
    M-am indragostit de blogul tau !
    O seara frumoasa !
    Aliosa.

    • #9 by succesulpe on 07/08/2013 - 16:52

      Iti multumesc pentru apreciere si in speranta ca ai sa gasesti lucruri interesante si in alte posturi de pe acest blog, nu pot decat sa iti urez lectura placuta.🙂

  4. #10 by succesulpe on 30/06/2016 - 7:53

    Toate sunt numai niste vrajitoare. Dar eu stiu asta

    • #11 by succesulpe on 01/07/2016 - 5:36

      Cu magia alba treaba-i simpla. Despre Cupidon asta problemele se complica pentru ca nu stim cu care dintre sageti o fi lovit. Cu cele de aur sau cele de fier?

      • #12 by succesulpe on 01/07/2016 - 6:58

        Stii la ce ma gandesc? Eu cred ca alegerea lu ala micu, este in functie de felul in care ne pozitionam fata de interlocutor. Daca stam cu fata le primim pe cele de aur daca ne intoarcem cu spatele pe cele de fier.

Puteti lasa un comentariu ...

