CUTREMUR IN ROMANIA

  1. #1 by Aliosa on 11/08/2013 - 15:46

    Salut !
    ” Cutremur in Romania …” ???
    In ce ???
    – In gandirea lui Basescu?
    -In randul procurorilor DNA cau au instrumentat-o pe judecatoarea
    primitoare de UN MILION de euro ca MITA pentru a-i scapa pe infractori de puscarie ???
    – In staff-ul echipei CFR Cluj ca l-a demis pe M.Rednic ???
    – In cadrul LPF sau FRF ??
    – In pamantul VRANCIOAIEI ???
    O duminica fara cutremure !
    Aliosa.

  2. #3 by marianzidaru on 11/08/2013 - 16:20

    …si au dat ceva pe la tv? eu acum am aflat de la tine😉

    • #4 by succesulpe on 11/08/2013 - 16:37

      Seismul l-am simtit sub propriile-mi picioare. A fost confirmat de toate centrele mari si de asemenea si de Institutul National pentru Fizica Pamantului. Eu am scris despre asta in timp ce se misca biroul:) Ulterior am adaugat si marturiile.
      Ce au facut televiziunile nu conteaza. Ele au in grila doar programe de spalare a creierelor🙂
      Ia priveste: http://wp.me/a25xoB-Ln

      • #5 by marianzidaru on 11/08/2013 - 16:56

        asta, da ! stiu ce inseamna tv-ul…

      • #6 by succesulpe on 11/08/2013 - 17:05

        Sa inteleg ca problema era… cutremurul😆
        Acum glumesc, dar este o chestiune cu care nu prea este de glumit. Banuiesc ca stii si tu😐

      • #7 by marianzidaru on 11/08/2013 - 17:10

        da,cutremurul era problema..nu am stiut de el…chiar acum am ascultat pe EuropaFm stirile si am auzit de el..nu e de glumit cu asa ceva! O zi linistita sa ai!

      • #8 by succesulpe on 11/08/2013 - 17:17

        Sa avem cu totii o seara linistita si o sapatamana buna🙂

      • #9 by marianzidaru on 11/08/2013 - 17:20

        Doamne ajuta!

  3. #10 by Dan on 12/08/2013 - 9:57

    Pfuuu … şi eu n-am ştiut să mă înspăimânt măcar puţin …😆 Orice cutremur, cât de mic e un excelent motiv pentru a-ţi suna soacra. Pentru restul zilei, va fi garantat cu nervii la pământ aşteptând eventuale replici.

  4. #12 by adelinailiescu on 12/08/2013 - 14:46

    Ceva-ceva parca am simtit si eu dar am crezut ca e de la prea putina lamaie in bere!😆
    Lasa sa fie cat mai multe din astea maruntele, sa se descarce tensiunea din scoarta pamantului.Si sa-mi faca mie masaj sub talpa…

  5. #13 by Ieri Azi Maine on 15/08/2013 - 16:26

    Da! M-am lamurit. Esti singurul vinovat!😆

Puteti lasa un comentariu ...

