Un nou concert AC/DC

AC/DC a luat fiinta in capitala Australiei, la Sydney, in anul 1973.
„Vinovati” de asta se fac fratii Angus si Malcolm Young.
Numele formatiei dupa cum spun ei a fost stabilit atunci cand au vazut pentru prima oara pe masina de cusut a surorii lor o eticheta cu inscriptia “AC/DC” – ( care este o abreviere de la „Alternating Current/Direct Current”).
Ca in fiecare sambata, cei care stiu, cei care au trecut de 18 ani, cei carora le place, stiu ce urmeaza:

BOXELE IN FEREASTRA, VOLUMUL LA MAXIM, IMAGINEA IN FULL SCREEN si sa ii urmarim in continuare pe Brian Johnson — voce, Angus Young — chitara solo, Malcolm Young — chitara ritmica, Cliff Williams — bas si Phil Rudd — baterieeee !!!

AC/DC – Thunderstruck

AC/DC – You Shock Me All Night Long

AC/DC – Highway To Hell

AC/DC – TNT

47 comments

  1. Stai aşa…În seara asta avem treabă serioasă pe-aici 😆

  2. Stai, că încă nu-s pregătită. Păi ce facem, începem spectacolul în papuci de casă şi-n capot ? Da’ pantalonii de piele, da’ bocancii, da’ maieul negru, da’ lanţurile şi brăţările de piele? Ai rabdare, ştii că femeilor le trebuie timp pînă se îmbracă… De fapt, cred că ştii sigur! 😆

  3. Dan

    Pfuuuuaiii … să vezi când eram eu mic şi-avem vinilul cu Hells Bells pe care-l ascultam cât era ziua de lungă cum s-au schimbat datele problemei când a aflat mama că de fapt AC DC înseamnă After Christ Devill Comes … 😆

    • Oare de unde o fi aflat mama ta? 😯
      Trebuia sa fie secret 😡

      • Dan

        Vinilul ăla era o rara avis. Dac-ar fi ştiut mama că toţi bănuţii mei din puşculiţă se duseseră pe el, o încurcam, că ea şi de Dida Drăgan zicea că-i „o drogată”. Şi cum nu-l aveau mulţi, cred că un sfert de oraş se perindase pe la mine prin apartament pentru audiţii. Cine ştie care dintre ei s-o fi scăpat … 👿

      • Parca o si vad pe doamna aducand o farfurie cu fursecuri si alegand pe unul mai slab de inger, l-a intrebat cu un zambet fermecator pe fata… :
        -Dar ce ascultati voi aici, asa frumos?… 😆

      • Dan

        Cam pe acolo, da 😆 😆 😆
        Norocul meu că mă scoteam cu notele mari de la şcoală că nu pupam eu „libertăţi” dintr-astea …

      • Asa-ti trebuie. Bine ti-a facut! Recunoaste ca a avut un simt pedagogic deosebit.. auzi sa asculti AC/DC la o varsta atat de frageda! Astia se asculta acum , ntz, ntz.. 😛

      • Dan

        Eram în clasa a VII-a. Şi zdrăngăneam şi la chitară. Logic că Iris şi AC DC … 😆

      • Nu se poate…eu zdranganeam dupa Pasarea Colibri. Uite daca vrei iti cant prima strofa:
        -Cine trece-n Valea Seaca / Cu hangerul fara teaca / Si cu pieptul dezvelit ? / Andrii Popa cel vestit, na na na nana na 😆

  4. Hait! Am prins loc în față, în sfârșit! 😀

    • Era si normal. Plecasera toti… 😐

      • 😆 Hai, măi, eram acolo, zău! Eu vânturam de zor punga cu vinișorul să-ți fac semn că mi-s prezentă, de-am atras atenția alora de la Pază! 😳 Dar au fost drăguți, să știi – mi-au dat scăunel și-am ascultat cuminte tooooot concertul. De pomină a fost! 😀

    • Bursucel, toată seara am întins gîtul poate-poate te-oi zări pe undeva, de-am făcut torticolis 🙂 Atîta s-a răcnit aseară, ba de Hell’s, ba de Bell’s de-au sărit vecinii, nelămuriţi prea bine dacă e crimă sau e viol 😆

      • Eram cuminte pe scăunelul de mi l-au oferit cu generozitate ăi de la Pază! 😳
        P.S. Ce ți-e și cu vecinii ăștia băgăcioși… măcar s-au dumirit de caz? 😆

      • Băieţi buni, da’ ţi-au confiscat punguţa, copiii n-au voie cu de-astea 🙂
        Cu vecinii s-a rezolvat. I-am poftit şi pe ei la petrecere că deh…curiozitatea era mare 🙂

  5. 9

    ‘Nă sara. 🙂
    Petrecerea-i în toi bag de seamă.
    Uite, asta aşa, ca de odihnă. 😉

  6. Eu nu zdrăngănesc la nimic, dar pot să bat din tobă! Ah! Ce-mi place!

Va astept cu un comentariu

