Prea ocupati ca sa traim…

  1. #1 by Aliosa on 18/08/2013 - 8:03

    @ Buna dimineata !
    Excelent ” motto” caci este plin de-ntelepciune
    Lumea-i azi preocupata de gratare pe taciune
    De manele,strigaturi sterpe si mancat pe fugaciune
    Nicidecum la a spune-o rugaciune !!!
    O duminica frumoasa !
    Aliosa.

    • #2 by succesulpe on 18/08/2013 - 8:09

      Da Aliosa, Meritul aducerii lui ii apartine Mihaielei, care l-a adaugat in mod armonios materialului pe care l-ai citit.
      „Cutia cu praline” ne ofera multe astfel de bunatati🙂
      Multumesc mult pentru feedback.

  2. #3 by 9 on 18/08/2013 - 9:23

    Da, această cutie numită calculator ne răpeşte o mare parte din viaţă.

    • #4 by succesulpe on 18/08/2013 - 9:30

      O mare parte din viata reala…
      Viata din fata ecranului este si aceasta o forma de traire care uneori ne este mai comoda si se supune mai docil nevoilor noastre. Un simplu click si dispar toate belelele. Ce bine ar fi daca s-ar intampla la fel si in cealalta 😆

      • #5 by 9 on 18/08/2013 - 9:34

        Da, e o …viaţă mai comodă cea din faţa calculatorului. Dar totuşi iubesc viaţa reală cu toate încercările ei.🙂

      • #6 by succesulpe on 18/08/2013 - 9:37

        Sunt de acord cu tine. Numai in viata reala putem face dovada pregatirii noastre de pana acum si numai aici putem sa invatam pentru… zilele care urmeaza🙂

  3. #7 by Mihaela Bândar Varzan on 18/08/2013 - 11:35

    Mulţumesc tare mult pentru reblogg, şi pentru aprecieri🙂
    O zi minunată vă doresc!

    • #8 by succesulpe on 18/08/2013 - 11:43

      Nu m-am putut abtine🙂
      Blogul meu abunda de intrebarea asta, insa tu ai condesat-o dandu-i forma perfecta🙂

  4. #9 by Bursucel on 18/08/2013 - 16:22

    Chiar mă-ntrebam ieri de ce-ai renunțat la reblog… mai ales că punctul de vedere expus mi-a fost pe plac.🙂
    iar dacă ieri m-a oprit ceva să te întreb motivul, azi nu mî mai abțin să te felicit pentru alegerea făcută!😉

    • #10 by succesulpe on 18/08/2013 - 17:35

      Era reblogging fara aprobare scrisa😳
      Dupa ce am obtinut aprobarea proprietaresei, am postat articolul care este cu adevarat unul reusit.🙂

      • #11 by Bursucel on 18/08/2013 - 17:44

        Stai să-nțeleg… mai nou reblog-ul necesită aprobare scrisă???😯 Eu îl percepeam ca pe o formă de promovare a articolelor…😳

      • #12 by succesulpe on 18/08/2013 - 17:50

        Ai dreptate. Eu am facut reblogging natural si fara aprobare. Rugamintea blogului era sa cer o aprobare si atunci l-am sters. A trebuit sa refac structura sub o alta forma , imediat dupa ce am primit aprobarea ei🙂

      • #13 by Bursucel on 18/08/2013 - 17:58

        Ei, tu-l ștersesei, dar în e-mail se păstrase link-ul către articol. Așa că l-am citit de ieri.🙂
        Cât despre reblog… de multe ori am rămas uimită să găsesc gânduri frumoase, imagini sau idei interesante pe pagini vizitate parcă de prea puține persoane și mi s-a părut firesc să le scot la lumină pe principiul promovării intersectării cercurilor.

      • #14 by succesulpe on 18/08/2013 - 18:17

        Articolul nu cred ca avea nevoie de promovare. Modalitatea de reblogging nu mi se pare in totalitate corecta, dar poate fi folosita pentru a aduce si in atentia altora ceva pe care tu il consideri deosebit.
        Wordpressul permite reblogging automat, dar cinstit este si primirea aprobarii autorului.

      • #15 by Bursucel on 18/08/2013 - 18:47

        Vezi tu, înainte de a da reblog eu analizez numărul celor care vizitează pagina autorului, urmele aprecierilor concretizate în Like-uri. Și-mi zic că nu-i păcat să scot la rampă un colț de lume virtuală.
        Și cea mai mare bucurie pe care-o am e să constat mai apoi că-i crește popularitatea locului acela.🙂

      • #16 by succesulpe on 18/08/2013 - 21:24

        Mie daca-mi place ceva, nu mai conteaza nimic😆

      • #17 by Bursucel on 18/08/2013 - 21:32

        😆 Pe cuvânt că te cred!😆

      • #18 by succesulpe on 19/08/2013 - 18:33

        Am fost mult prea convingator nu ?😆

      • #19 by Bursucel on 19/08/2013 - 18:36

        Păi nu ești tu succesulpe?🙄 N-ai cum să fii altminteri decât convingător, nu?😆

      • #20 by succesulpe on 19/08/2013 - 18:41

        Apoi da😎

      • #21 by Bursucel on 19/08/2013 - 19:06

        Ahamz😀

  5. #22 by Mihaela Bândar Varzan on 18/08/2013 - 20:03

    Nu trebuia să îţi ceară aprobare pentru reblogg, nu ştiu de ce era setat aşa..😦 dar am rezolvat problema, am anulat acea setare să nu se mai întâmple ca acum. Sper că nu m-ai „certat” prea mult🙂

    • #23 by succesulpe on 18/08/2013 - 21:23

      Fii linistita🙂 Va spun ceea ce nici eu nu stiam:
      Eu am facut reblogging. Am publicat. Am sters sters materialul deja publicat. Am revenit pentru a face iar reblogging dupa aprobari, insa nu mi-a permis a doua oara. Am rezolvat problema altfel. Asta-i tot🙂

  6. #24 by racoltapetru6 on 19/08/2013 - 7:13

    Interesant dialog! De acum mă voi gândi mai bine înainte de a rebloga ceva.Se vede treaba că opiniile diferă.

    • #25 by succesulpe on 19/08/2013 - 18:32

      Dialogul l-am lasat public pentru ca el poate constitui o experienta care merita impartasita. Cum este inteleasa si mai ales aplicata este decizia fiecaruia in parte. Sper sa nu fi „zdruncinat” prea mult convingerile tale cu privire la reblogging 🙂

Puteti lasa un comentariu ...

