O vizita in Japonia

, ,

  1. #1 by sweetpieflowers on 21/08/2013 - 8:34

    おはようございます!

    • #2 by succesulpe on 21/08/2013 - 17:13

      Sa stii ca da. Adesea m-am gandit asta ca ar putea fi o explicatie…

      • #3 by sweetpieflowers on 21/08/2013 - 18:26

        Desigur, a da buna dimineata cuiva explica multe…

      • #4 by succesulpe on 21/08/2013 - 19:16

        Fiecare dimineata sa iti aduca o zi minunata!

  2. #5 by melanie on 22/08/2013 - 6:00

    în adolescenta am avut doua vise: sa „vad” Canada si Japonia si ambele s-au îndeplinit!🙂
    Sunt fascinata de Nihon-Japonia, unde-am fost de 4 ori, sper sa ajung si-a 5-a oara… as putea trai la Kyoto sau pe insula Yakushima…
    – – –
    lumea-i mica… acum 4 ani, Mr Plesu mi-a fost „vecin” de fotoliu în avion pe zboru’ Bucuresti-Frankfurt… a tinut neaparat sa intre-n vorba si sa se prezinte, dupa care am discutat despre Franta si USA…🙂

    • #6 by succesulpe on 22/08/2013 - 6:22

      😯 Da, si eu am fost vecin de avion cu VIP. M-am crucit cand la coborare am trecut prin spatiul „first class” la cata mizerie a last acolo.

      • #7 by melanie on 22/08/2013 - 13:22

        G, eram amândoi în „economy class”…🙂 n-am calatorit în 1st class niciodata, doar în business class de câteva ori… sunt sociabila si comunicativa din fire, însa rezervata si discreta, far’ sa ma autobag în seama, ca sa ma aflu-n treaba, cum a facut AP, care m-a crezut frantuzoaica sau belgiana, suprins ca i-am raspuns în româneste…😀 Si-apoi, când calatoresc singura(rareori!), prefer sa citesc, sa scriu sau/si sa vad filme…
        – – –
        nu ma surprinde ce-ai mentionat despre „viaipiuri”…😀

  3. #8 by danaiana on 23/08/2013 - 7:36

    Bună să-ţi fie dimineaţa!

Puteti lasa un comentariu ...

