FOR THE BEST COMMENTORS ON MY BLOG BLOGGERS

  1. #1 by Theodora on 21/08/2013 - 18:49

    Tu și premiile tale!😆

  2. #3 by Bursucel on 21/08/2013 - 18:58

    Buuun! Să nu mă dezmint, iar comentez!😳 Mulțumesc, G., mulțumesc că prin nominalizarea asta mă ajuți să onorez o altă nominalizare pe tema comentatului, primită cu un pic mai multă vreme în urmă… Promit s-o duc la capăt de data asta, așa că dorința-ți va fi îndeplinită!😉

    • #4 by succesulpe on 21/08/2013 - 19:19

      Lasa ca stii tu mai bine ce trebuie sa da si ce trebuie sa nu🙂

      • #5 by Bursucel on 21/08/2013 - 20:04

        Firește…😉 Apoi, sper să nu mă bodogăne Marian, fiindcă oricum eu o să fac premierea în stilu-mi caracteristic – așa că ori o să zâmbească, ori… nu, nu, mai bine să zâmbească!😆

      • #6 by succesulpe on 21/08/2013 - 20:07

        Toata baza e in tine🙂

      • #7 by Bursucel on 21/08/2013 - 20:18

        De data asta trebuie să notez musai! Că iar uit!😳 Tre’ să plouă cu premii, leapsă, jurnal… Doamneeee, mai că-mi vine să fug în pădurea tropicală . Apoi solidarizez cu ăi de scriu pe perete No more awards, please!😆

      • #8 by succesulpe on 21/08/2013 - 20:23

        Este momentul ideal pentru o secretara personala care sa-ti organizeze agenda🙂
        Comentariile pe blogu-mi, sa nu i le incredintezi ei, auzi tu !

      • #9 by Bursucel on 21/08/2013 - 20:30

        Nuuu… nu las eu chestiile importante pe mâna secretarei!😉 la câte pretenții emit, parcă vezi că s/ar răzbuna pe mine în lumea asta…👿

      • #10 by succesulpe on 21/08/2013 - 20:38

        😆

  3. #11 by krab607 on 21/08/2013 - 19:05

    Dacă mai comentez încă o dată, se incrementează contorul, nu-i aşa🙂 Revin la subiect şi vreau doar să accentuez aspectul legat de acordarea Like-urilor. Perfect de-acord cu motivele pentru care se acordă sau nu. Aş mai avea doar de adăugat încă un caz pe care nu-l pricep. Mă umflă rîsul cînd primesc ” steluţă” de la un necunoscător al limbii române. Să nu-mi pomeneşti aici de google translate. Îmi pot închipui şi singură ce varză tocată poate mînca respectivul după o astfel de operaţiune🙂 Noroc că posturile mele includ şi poze care-i salvează „onoarea”. Ai putea să ma prinzi cu musca pe căciulă şi să-mi zici: stimabilă, te-am prins cu like-ul pe site-uri în limbi care nu sînt de circulaţie internaţională.Greşit! Alea erau site-uri ale unor pasionaţi de fotografie. Acolo ajung numai pentru poze🙂

    • #12 by succesulpe on 21/08/2013 - 19:48

      M-am convins in cateva randuri de corectitudinea si de calitatea alegerilor pe care le-ai facut, urmarindu-ti follow-erii si follow-atii🙂
      Daca motivul principal pentru care a fost gandit „Like”-ul,asa cum stii dealtfel, a fost acela de a pune in evidenta continutul, insa cu timpul acesta si-a pierdut din semnificatie reprezentand uneori doar un semn al trecerii pe acolo sau daca vorbim de pretiosul Reader, doar o dovada de constanta apreciere a unui blog insirat intr-o lista.
      Eu ma bucur ca am avut posibilitatea sa comunic cu o mare majoritate din cei care mi-au trecut pragul. Chiar daca uneori comentariile au depasit contextul, ele au avut darul sa aduca lamuriri, zambete sau chiar subiecte interesante pentru o meditatie ulterioara.

      Da in ce priveste contorul, el este deja incrementat asa ca fara sa stiu daca e de bine sau de rau, daca cumva nu se schimba situatia…

  4. #13 by 9 on 21/08/2013 - 20:38

    Mereu am preferat să ăăăă…mi se comenteze. Eh, n-aş vrea să-mi citească copiii comentariul ăsta. 🙂

  5. #15 by Camelia - Nicorina Edu on 21/08/2013 - 21:28

    Felicitari amandurora: Bursucel si Succesulpe! Sunteti comentatori de isprava. Aveti tehnici de comunicare, afectivitate in continut si disponibilitate pentru armonie in comunitatea bloggerilor. Meritati premiul!

  6. #17 by melanie on 22/08/2013 - 5:49

    Bonjour G! Miss Bursucel rules & rocks!🙂
    – – –
    @ krab607:”Mă umflă rîsul cînd primesc ” steluţă” de la un necunoscător al limbii române. Să nu-mi pomeneşti aici de google translate.”

    si pe mine ma amuza „strainezii” (si nu numa’!) – vânatori de circulatie (traffic hunters,😆 !), care au optiunea de-a bifa „like” automat, imediat dupa afisarea unui post, far’ sa fi citit macar titlu’, ca de text, nici pomeneala…😀 D-aia am mentionat @ „about”:”NO traffic or commercial purposes, NO ads and NO awards! If you do read and really enjoy a post, we’ll be happy to hear from you, via your comment(s), so NO fake or automatical “likes”, please!🙂 „

    • #18 by succesulpe on 22/08/2013 - 6:17

      Bonjour my friend Melanie. Stim cu totii ca vor exista intotdeauna vanatori de trafic care vor strica armonia bloggerilor adevarati.
      Noi ne vom bucura intotdeauna atunci cand primim un comentariu real si pertinent. Iti multumim ca ne esti aproape si ne impartasesti opiniile.

      • #19 by melanie on 22/08/2013 - 13:23

        cu placere, cu drag si cu preturie, G… amicalement, Mélanie

  7. #20 by racoltapetru6 on 22/08/2013 - 12:04

    Aprecierea pentru Bursucel este cea mai pertinentă și subscriu fără rezerve. Și la numărarea like-urilor sunt de acord: de multe ori cel care o face nici nu deschide postarea. E un automatism devenit prea popular. În final, dar în esențial, te felicit pentru nominalizare!

    • #21 by succesulpe on 22/08/2013 - 17:03

      Multumesc pentru felicitari si pentru impartasirea acelorasi opinii.🙂

  8. #22 by danaiana on 23/08/2013 - 7:29

    Felicitări amândurora!

    • #23 by succesulpe on 23/08/2013 - 15:08

      Multumesc mult danaiana. Acusi vine premiul si la tine 🙂

Puteti lasa un comentariu ...

