de-a toamna asa…

toamna

19 comments

  1. Și eu sclipesc precum pietricica în gârliță! Sunt fericită!

  2. Toamna se numara BOBOCII,
    nu-i asa ?
    O duminica frumoasa !
    Aliosa.

  3. Fără toamnă n-ar fi iarnă
    Și-am intra în primăvară
    Fără dor de o căldură
    Dulce precum o Nirvană.

  4. ‘Na ziua, buna ziua!

    Imi poti lasiasi mie fisierul tau OPML, te rog? 🙂 Vreau sa imi extind sfera blogurilor si ar dura la nesfarsit sa le iau la rand. Asa ma uit peste preferintele tale 😀
    Reader – Blogs | Follow – Edit – Exporta (sub casuta de url)
    Lista blogurilor pe care le urmaresti.

    mihaisoare32@yahoo.com este adresa mea. As fi recunoscator daca mi-ai putea lasa un e-mail 🙂

    Multumesc, Mihai

    • Prietene, ce iti doresti tu, nu-ti sunt mama eu.
      Iti doresc numai bine, asa ca nu lua lista de la mine.
      Mergi incet pe jos pentru ca-i mai sanatos.
      Asa ai sa iti faci o comunitate careia sa ii apartii cu adevarat pe baza preferintelor si gusturilor tale. Succesul nu ai sa il obtii la modul in care doresti acum.

  5. 9

    Frumoasa se mai vede toamna in oglinda ei fermecata. 🙂

  6. Mmmm… îmi place tare-tare-tare Toamna asta a ta… deh, de succes, ce mai! 😉

Va astept cu un comentariu

