Expozitia de vineri – Fabian Perez

Fabian Perez s-a nascut in 1967 in Buenos Aires, Argentina.
Copilaria sa a fost dificila cu un tata care a a detinut bordeluri si cluburi de noapte ilegale. Fabian isi aminteste cum venea politia in casa lor in cautarea tatalui sau, care scapa pe usa din spate sau cum mergea la sectiile de politie in cautarea lui. In cele din urma tatal sau a renuntat la afaceri, a pierdut totul si a cazut in depresie.
Mama lui care a fost si ea artista, si-a incurajat fiul in a-si dezvolta aptitudinile sale in arta.
De asemenea tanarul fost pasionat arte martiale, carora le va dedica mult timp, dorind sa devina un maestru de karate. Ca tanar adult el a decis sa ia cateva cursuri de arta pentru a afla mai multe despre tehnicile de desen si pictura, insa a fost o instruire formală.
In micul oras Padova a inceput cariera sa ca artist. Turistilor europeni le placea munca sa. Fabian inceput sa aibă expozitii mici. El si-a petrecut timpul intre pictura si predarea artelor martiale.
Dupa sapte ani petrecuti in Italia, sa mutat in Japonia si a continuat sa predea karate , care a influentat tehnica picturii dar si drumul vietii sale .
Influentele artistilor, ca Lautrec, Picasso, Sargent sau Cezanne se regasesc in lucrarile lui.
Astazi , Fabian are un studio din Los Angeles, unde locuiește cu sotia sa, Luciana si cu cei trei copii ai lor.
El declara ca de obicei, el foloseste vopseaua acrilica, pe care nu trebuie sa o astepte pentru ca aceasta sa se usuce . „Tablourile mele sunt in intuneric, pentru ca eu incerc doar sa dau doar o idee. Nu fiecare detaliu . Eu prefer sa pictez starea de spirit prin culoare, astfel încat privitorul sa traiasca un anume sentiment prin ceea ce priveste.
Pictura este un mod minunat de a comunica cu oamenii . Uneori poate fi mai greu de explicat tot ceea ce simt, asa ca las oamenii sa inteleaga atunci cand se uita la arta mea mai bine decat as putea spune eu spune vreodata . Pentru mine pictura se aseamana muzicii si acest lucru este evident mai ales in piesele Flamenco, unde un dansator creeaza modele ritmice complexe. As compara culoarea si tehnica cu muzica si ritmul , obiectul si compozitia cu lirica si poezia . Vreau sa invit privitorul sa ramana in fata picturile mele si nu sa se simta respins de ele
”.
Sa ramanem in fata picturilor sale incercand sa intelegem ce a vrut el sa ne comunice, pe ritmurile unui tango “Asi se Baila el Tango”


fabian Perez

,

  1. #1 by krab607 on 20/09/2013 - 16:14

    Senzual şi decadent…pasional ca şi tangoul.

    • #2 by succesulpe on 20/09/2013 - 19:16

      Nimic mai adevarat🙂
      Un pictor pentru care lucrarile lui vorbesc mai mult decat cuvintele sale …

  2. #3 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 20/09/2013 - 17:06

    Superbe! Cling!
    Si tangoul!

  3. #6 by 9 on 20/09/2013 - 18:38

    Superba asociere intre muzica si minunatiile pictate.🙂

  4. #8 by racoltapetru6 on 21/09/2013 - 6:37

    Un talent nativ.

    • #9 by succesulpe on 21/09/2013 - 7:46

      Asa cred si eu. Talentul vine de Undeva. Este ca o picatura de ceva in plus, daruita fiecaruia. Nu conteaza in ce loc sau in ce moment al Istoriei ne-am nascut. Uneori este nevoie sa il simtim noi insine, alteori este nevoie de altii sa descopere talentul ascuns in noi. Odata descoperit este bine sa il cultivam, sa il dezvoltam.
      Este drept ca sunt si multi definiti ca, Antitalent😆

  5. #10 by Bursucel on 21/09/2013 - 14:06

    Eu iubesc Tangoul – am zis!😎
    Cât despre tablouri… sunt o minunăție, zău!🙂

    • #11 by succesulpe on 21/09/2013 - 14:10

      Hatz, te-am prins!
      Acum sa-ti spun: de asta le-am pus, ca sa te scot din vizuina🙂

      • #12 by Bursucel on 21/09/2013 - 14:18

        Nu scăpați voi așa ușor de mine, fii pe pace!😆

  6. #13 by krab607 on 22/09/2013 - 10:07

    In dimineaţa asta am privit din nou imaginile şi-am ascultat muzica. Mă gîndeam…tangoul nu poate fi învăţat şi nici dansat decît cu un singur Partener. Pasiunea nu o poţi impărţi decît la doi. Rezultatul este un întreg. Altfel, devine iraţional🙂

    • #14 by succesulpe on 22/09/2013 - 16:22

      Adevarat, irational si chiar complexe sau chiar atat de complex conjugate incat se ajunge la situatia conjuncturala in care, chiar daca luam doar partea imaginara a acestora nu se mai poate opera nici o inmultire nici macar simbolica, dat fiind numarul mare de termeni necunoscuti🙂

  7. #15 by Mirela on 08/11/2014 - 18:13

    Perfecta alaturarea, ce muzica si ce picturi !…😯

    • #16 by succesulpe on 09/11/2014 - 12:28

      Mi-a luat ceva timp sa il realizez dar sunt cumva multumit de rezultat, pentru graba cu care am vrut sa ies cu acest film cat mai repede catre voi, cititorii mei.
      Iti multumesc mult pentru aprecieri 🙂

Puteti lasa un comentariu ...

