Autumnala pe wordpress

Am citit pe toti cei pe care ii citesc si ma sau nu ma citesc… Constat ca pe foarte multe bloguri nu s-a mai scris de multa vreme. Cei care au avut puterea sa o mai faca, au ales toamna ca subiect predilect. Toamna ca motiv de tristete, nostalgie sau orice vreti voi, numai de bucurie, nu. Si pe buna dreptate. Nici eu nu o agreez. Din toate zilele acestea pe care le traim, razele de dimineata ale soarelui, erau singurele care ne mai aduceau ceva sperante, la inceputul fiecarei zile. Acum s-au dus si ele.
Asa se explica toamna. In rest este minunata. Cu toata ploaia ei, cu tot frigul ei, cu toate rafalele ei de vant, cu tot coloritul ei fermecator. Cu toate cele cu care vine peste noi si am vrea sa se duca naibii.

autumn

, , , ,

  1. #1 by kaligrafinusantaraonline on 01/10/2013 - 19:40

    Very beautiful

  2. #2 by 9 on 01/10/2013 - 19:43

    Imi place tabloul pe care l-ai ales. Este in ton cu ceea ce ai scris. Lumini calde si reci iar in mijloc…ploaia.🙂
    Cat despre toamna n-o iubesc pentru ploile ei mocanesti dar mi-e simpatica pentru crizantemele ei, castanele coapte, must si merele rosii.

  3. #4 by krab607 on 01/10/2013 - 19:49

    Fă-mă să înţeleg. Pînă la urmă îţi place au ba? Să fie toamnă sau nu ? Tu doar să spui şi se rezolvă!🙂

  4. #6 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 01/10/2013 - 20:04

    Mie mi-a fost dată ca sezon al nașterii, deci trebuie să îmi placă!

    • #7 by succesulpe on 01/10/2013 - 20:25

      Nu stiu daca trebuie obligatoriu sa existe o astfel de afinitate dar cred ca este ca un fel de loc al nasterii, la care intotdeauna te intorci cu drag.
      Am mai auzit teoria asta si cred in ea doar partial. Este posibil sa fie vorba pe langa altele si de o asimilare a zilei de nastere in anotimpul care o contine si cu bucuriile pe care ti le aduce aceasta pana la un anumit moment 🙂

  5. #9 by Bursucel on 01/10/2013 - 21:51

    Ah, ce/mi place contrastul stanga-dreapta! Cald vs rece…🙂

    • #10 by succesulpe on 01/10/2013 - 22:03

      Vezi, asta inseamna sa ai suflet de artist.😛

      • #11 by Bursucel on 01/10/2013 - 22:18

        Daaa… crezi că degeaba m-am jucat eu cu pletele mele de-a Picasso?😆

      • #12 by succesulpe on 01/10/2013 - 22:22

        M-ai facut curios. Ia povesteste tu tot cu lux de amanunte despre asta. Iti rezerv un loc in galeria mea de pictori🙂

  6. #13 by racoltapetru6 on 02/10/2013 - 7:11

    Cred că toamna e ca o femeie frumoasă dar năzuroasă. Are bune și rele, ca orice anotimp și depinde din ce parte o privești.

    • #14 by succesulpe on 03/10/2013 - 10:34

      Da interesanta comparatie. Mai interesanta este conditia impusa 😆

  7. #15 by danaiana on 02/10/2013 - 14:10

    Se întrezare o umbră de tristeţe? Mie-mi place toamna, în ciuda frigului şi atmosferei bacoviene!

    • #16 by succesulpe on 03/10/2013 - 10:44

      Oarecum de tristete. Toamna pare a crea o limitare a posibilitatilor de miscare si de actiune. Daca am face referire la o toamna petrecuta la munte cand banuieasc ca nu ramane decat petrecerea timpului intre a hrani orataniile din curte si a te ocupa de focul din semineu la lumina si caldura caruia poti sa-ti citesti cartile preferate ca o rasplata binemeritata dupa o vara de munca, poate ca este frumoasa.
      Observ la aproape toata lumea o usoara antipatie fata de acest anotimp pe care fiecare il evoca in functie de trairile particulare ale fiecaruia.

Puteti lasa un comentariu ...

