Picturile lui Scott Mattlin

Astazi galeriile noastre ii gazduiesc lucrarile de pictura ale lui Scott Mattlin.
Mattlin este un pictor entuziast si sensibil preocupat in operele sale de frumusetea lumii si a spiritului uman. Picturile sale executate intr-ul stil vibrant, impresionist, incorporeaza adesea elemente abstracte rezultand un ansamblu unic, de o fermecatoare frumusete.
De tanar a incercat o serie numeroasa de meserii, dar nu a rezonat cu nici una dintre acestea.
Aflandu-se intr-o relatie de prietenie cu un grup de artisti, a intrat la Scoala de Arta si Design din California, unde l-a avut ca mentor pe Joe Garcia. A urmat o perioada intensa de patru ani de studiu si pictura, care ii va fi schimbat pentu totdeauna viata.
Lucrarile sale au ajuns in numeroase colectii particulare fiind achizitionate de colectionari entiziasti iar munca sa aparand in multe articole de fond din reviste de arta consacrate sau publicatii de instruire.
A jurizat numeroase evenimente regionale si nationale, devenind la randul sau instructor pentru cei care doresc sa cunoasca tainele picturii in ulei sau acuarela. Sa parcugem holurile galeriilor succesului, privind cateva dintre lucrarile sale:

Scott Mattlin (1)

Scott Mattlin (3)

Scott Mattlin (4)

Scott Mattlin (5)

Scott Mattlin (6)

Scott Mattlin (7)

Scott Mattlin (8)

Scott Mattlin (9)

,

  1. #1 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 04/10/2013 - 19:18

    Hmmm, picturile aste impresioniste! Le admir și înfulec niște bombonici! Ți-am adus și ție!

    • #2 by succesulpe on 04/10/2013 - 19:30

      Ia sa vedem ce mi-ai adus…
      Mmmm… bune tare..no ia zi iti plac tablourile pe care le-am adus?

      • #3 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 04/10/2013 - 19:32

        Da, imaginile impresioniste m-au fermecat de când mă știu! Dar de acest pictor nu știam nimic! Așa că mi-ai făcut o bucurie, mulțumesc!

  2. #4 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 04/10/2013 - 19:30

    Merge cu asta:

    Dacă tu ai dispărea
    Într-o noapte oarecare
    Dulcea mea, amara mea
    Aş pleca nebun pe mare.

    Cu un sac întreg de lut
    Şi-o spinare de nuiele
    Să te fac de la-nceput
    Cu puterea mâinii mele.

    Lucru lung şi monoton
    Să te înviez femeie
    Eu, bolnav Pygmallyon
    Hai, şi umblă Galatee.

    Dacă tu ai dispărea,
    Fi-ţi-ar moartea numai viaţă,
    Dulcea mea, amara mea
    Aş pleca în ţări de gheaţă.

    Să te fac din ţurţuri reci
    Să te-mbrac în promoroacă
    Şi apoi să poţi să pleci
    Ori şi unde o să îţi placă.

    De-ai cădea într-adevăr
    În momentul marii frângeri
    Aş veni la tine-ncet
    Să te recompun din îngeri.

    Şi pe urmă voi pleca
    Umilit şi iluzoriu
    Unde este casa mea
    O mansardă-n purgatoriu.

    Dacă tu ai dispărea
    Şi din râsu-mi şi din plânsu-mi
    Te-aş găsi în sinea mea
    Te-aş zidi din mine însumi.

    (Adrian Păunescu)

    • #5 by succesulpe on 04/10/2013 - 19:36

      Mai frumos decat atat nu se poate. Numai in sufletul unui adevarat artist se pot naste asemenea sintaminte si numai un om cu adevarat sensibil le poate intelege.

      • #6 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 04/10/2013 - 19:39

        Mă bucur că ți-a plăcut! Am vrut să fiu la înălțimea postării tale, așa că am ales ceva special!

      • #7 by succesulpe on 04/10/2013 - 19:51

        Pentru gandul tau si cuvintele-ti frumoase iti multumesc la randul meu pentru darul special iesit din mainile-ti maiastre. No ia zi ti-a mai ramas din tortu` ala sau nu ?

      • #8 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 04/10/2013 - 19:53

        Tort nu mi-am facut decât în poză! Dar am vin fiert și multe bunătăți ușor picante! M-aș bucura să cinăm împreună. Ne ascundem în culisele galeriei. Aduc tot decorul!

      • #9 by succesulpe on 04/10/2013 - 19:56

        Pentru ce minuni ai acolo, inchid galeria o saptamana🙂

      • #10 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 04/10/2013 - 19:59

        Ooo, ce măgulită mă simt! Am tot felul de nebunii! Cele mai multe le-am luat de dragul copiilor de la școală. Când conduceam mașina, mă duceam la școală cu genunchii la gură! Abia găseam pedalele! Hahahahah! Era plină mașina… Au crescut frumos seriile acelea… Acum sunt mai rezonabilă…
        Vino, aș sta cu drag o săptămână cu tine!

      • #11 by succesulpe on 04/10/2013 - 20:12

        Si ai sa-mi povestesti cum este viata de zana, care aduce vise frumoase si caldura in sufletele curate de copil dar si bucurii mintii celor care stiu sa asculte istorii stiute numai de zane si craiese, da ? 🙂

      • #12 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 04/10/2013 - 20:23

        Evident! Am să îți fac succesul pătrat de cât pot eu vorbi… Sunt o râie!

      • #13 by succesulpe on 05/10/2013 - 9:18

        Sunt convins ca zanele au mii de povesti nestiute de oameni obisnuiti si de aceea sunt gata sa le ascult cu nerabdare. De asemenea stiu ca unele dintre ele vor aparea si in paginile tale, pe care le citesc cu drag ca intotdeauna. Asa ca poti incepe. Este adevarat ca acolo in lumea zanelor, sunt nori pufosi acoperiti cu petale de trandafiri roz? Sunt cu urechile cat ale elefantului…🙂

      • #14 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 05/10/2013 - 10:36

        Da, ai ghicit!
        Daca suporti, pot sa iti povestesc o mie si mai bine de ani despre asta, culcusindu-ma si aciuandu-ma pe langa cei dragi!
        Asa cum esti tu!

      • #15 by succesulpe on 05/10/2013 - 11:00

        Aduc un brat de lemne sa il pun in semineu!🙂

      • #16 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 05/10/2013 - 11:17

        Așa să și faci! Promit să scriu! Am fost prea prinsă în istoriile de la școală! Dar acum, că am și un loc la șemineu, mai abitir îmi vine să fac asta!😛

      • #17 by succesulpe on 05/10/2013 - 12:07

        Am sa imi sprijin coatele pe genunchi si obrajii in pame si am sa iti ascult cuminte povestile frumoase.

      • #18 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 05/10/2013 - 12:08

        Te si vad! Ador aceasta imagine a celui ce asculta! E un indemn la poveste!
        ( Asa se simtea si Sheherezada!
        Hhahahaahahahaah!)

      • #19 by succesulpe on 05/10/2013 - 12:30

        Nu cred ca Shahryar, regele persan orbit de dorinta razbunarii, dupa ce ar fi terminat cu toate fecioarele din regat, putea infatisa o imagine asa de placuta, frumoasei sale fiice Seherezada🙄

      • #20 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 05/10/2013 - 15:04

        Tai-o de pe lista! E mult mai bine cu Fee ca povestitoare, stiu eu! :))

      • #21 by succesulpe on 05/10/2013 - 17:19

        Mai sa fie, in mare dilema m-ai pus. Auzi…tu stii povesti cu haremuri de printese si tineri printi calare pe cai arabi?

      • #22 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 05/10/2013 - 17:26

        Nu, habar nu am,dar la un caz ma pot stradui! Acum muncesc sa va fac o surpriza! Iar o sa ma certi cu rezolutia! Am sters jumatate din poze pentru asta!

      • #23 by succesulpe on 05/10/2013 - 17:52

        Simt o mare nerabdare sa vad despre ce este vorba. Promit sa nu scot o vorba de rau in ce priveste rezolutia🙂

      • #24 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 05/10/2013 - 18:00

        Bine! Imediat!

      • #25 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 05/10/2013 - 17:28

        Sa ma straduiesc!😦

  3. #26 by 9 on 04/10/2013 - 19:35

    Petele astea de culoare musai sa le privesti din departare, cu capul intr-o parte si cu ochii facuti…lama. Asa le vezi cel mai bine.🙂

    • #27 by succesulpe on 04/10/2013 - 19:41

      Ochii au intotdeauna felul lor de a privi. Sufletul se deschide imaginilor, vorbelor si sunetelor, primindu-le si hranindu-se cu ele. Sa ii oferim tot ce este mai frumos. Iti multumesc.

Puteti lasa un comentariu ...

