COWBOYS DANCE & COUNTRY SHOW

Astazi incercam ceva nou. Country music and dance? Desigur !  Show time!!

Si acum sa va arat cum se danseaza…  Hai ca este foarte simplu. Urmati doar instructiunile:

Acum dumneavoastra,  domnilor…

Acum cu totii, dupa modelul de mai jos:

Sper ca nu ati urmat instructiunile pana la capat 🙂
Si pentru ca sa continuam intr-o nota optiomista: Piece of cake!

Din acest moment puteti trece la… the next level :


  1. Iuhuuu! Vreeem! Mi-am luat tinuta adecvata! Ooo, ador sa fac asta!
    Hi, ho, cawboy!

  2. Apoi, bună să vă fie seara! 🙂 Am auzit zarvă mare-n saloon şi-am venit călare. Patroane, unde să-mi parchez mîrţoaga că pe-aici… numai cai de rasă 🙂

  3. Breee… ce dezmăt a fost pe-aiiiici! 😮 Ete cu ce mă delectez cât spăl blidele și strâng sticlele goale după voi…

  4. Da-s vie și nevătămată, zău… și cu moralul Up! Uite-așa… 😉

Va multumesc pentru opinie

