CUTREMUR

  1. Mi s-a parut mult mai puternic de 5,5!
    Ooo!

  2. Dar ce aromă divină…vin şi euuu! Ce s-a intamplat aici? Petrecere în pijamale, hmm? De la ora 4 şi ceva sînt cu bocceluţa pe umăr şi nici nu mai ştiu încotro am luat-o…şi uite unde era să ajung 😆

    • Ai ajuns bine crabusor 🙂 Bem o cafea si stam la povesti despre cum am petrecut de cutremur 🙂

      • Lasă că v-am văzut…cascaţi care mai de care…Biine…Cafeluţa pentru mai tîrziu…Mă duc să-mi fac un culcuş pe undeva, printr-o şură, măcar să fiu pe pămînt în caz de ceva 🙂

      • Uite ia o paturica de aici. O gasesti si pe La Fee acolo si niscaiva elefanti. Cred ca mai este un loc liber 🙂

  3. Bună dimineața! Se poate spune și așa, atâta vreme cât n-au fost victime, ci doar spaimă. Măcar de s-ar fi așezat plăcile alea tectonice și să ne mai lase încă vreo două decenii în pace.

    • Nu apucam noi nici macar un an sa avem liniste pe pamantul asta la ce „pregatiri” se fac in tara cu cele mai multe confluente de falii tectonice. Si o sa vezi atunci ce mirati au sa ridice privirea cei ce au semnat licentele de exploatare.

  4. Se pare ca pierd petrecerea celor „cutremurați!” Eu nu am fost simțitoare… Cred ca m-a obosit aniversarea Zilei Educației. Distracție plăcută,vouă tuturor!

  5. Se pare că replicile, indiferent cât de slabe sunt, au menirea de a aduna lumea la taifas, așa că tot e bun un cutremur la ceva… Vă salut cu drag pe toți!

  6. 9

    La noi inca e liniste si sper sa ramana asa. 🙂

  7. Hmmm… eu am confundat Cutremurul cu Lighioana și am pierdut vremea căutând-o pe sub pat. 😳

Va multumesc pentru opinie

