Top Oferstadei

,

  1. #1 by 9 on 10/10/2013 - 20:32

    Reclama este mama comertului, nu? Pei (păi sau după caz pay) atunci!🙂
    Vom ajungem sa platim mai mult pe reclama decat pe produs.

    • #2 by succesulpe on 10/10/2013 - 20:41

      Intotdeauna platim. Fiecare produs pe care il vedem in reclame poarta cu el o parte din pretul platit pentru acea reclama. Unii iau banii pentru reclama produsului si isi fac trusturi de presa iar prostimea le plateste indestularea lor si a angajatilor lor, care iti rad in nas si te prostesc in continuare cu stirile lor denaturate si partinice. Noi platim pentru ca altii sa se umfle de bani. Sunt multi care inca nu au inteles bine procesul asta parsiv, prin care cativa se inbuibeaza si multimea plateste.

  2. #3 by krab607 on 10/10/2013 - 20:45

    Oare practica asta e numai la noi? Vorbesc de agasarea cititorului cu reclame, pe de-a latul articolului de net si capitularea prin click-ul mult dorit pe fituica aia filfiinda. Si daca s-au adunat click-uri pe reclama respectiva, asta inseamna pentru firma care-si face publicitate, ca toti agasatii care au dat click au si vazut sau „apreciat” ? Asta inseamna mai pe romaneste, furatul caciulii. Ar trebui sa stie ca un click nu egal un like, ma gindesc…

    • #4 by succesulpe on 10/10/2013 - 20:54

      Nici nu conteaza. Pe nimeni nu intereseaza daca apreciezi sau nu pozitiv mesajul reclamei. Click-ul te duce pe pagina lor iar acolo incepe o alta smecherie si asa mai departe, pana cand nimeni nu mai stie de unde a plecat si mai ales unde se ajunge. Este o la fel de mare porcarie ca ingineriile financiare care au dus omenirea la faliment. Furatul caciulii, da. Ne facem ca facem. Unii castiga imens si alte mii de oameni pierd in fiecare secunda acesti bani. Nimeni nu mai produce nimic. Toti sunt oameni de afaceri.

      • #5 by krab607 on 10/10/2013 - 20:58

        Cum zici tu ca nimeni nu face nimic? Uite, dam click-uri. Astept ziua cind ne vom astimpara foamea foarte reala tot cu un „simplu click”, ca deh, de arat si semanat paminturile se va face tot prin metoda asta. Taiatul frunzei ca ciini a devenit istorie…acum e cu miscatul „mausului”.

      • #6 by succesulpe on 10/10/2013 - 21:08

        Oamenii sunt foarte inventivi. Scosul banilor din orice, este o indeletnicire veche. Cum banii nu sunt de guma, atunci cand ajung la unii inseamna ca pleaca de la altii. Unii ii tezaurizeaza si altii sufera in lipsuri toata viata.
        Cu siguranta, ceea ce bine ai observat tu, este de fapt drumul fara de intoarcere al omenirii.

  3. #7 by Bursucel on 10/10/2013 - 21:06

    Apoi știi tu cum mi-am ținut degețelele în frâu?😳 Arătătorul îi deja supărat pe mine, că nu a priceput de ce, bre, dacă-i cul😛 , să nu click-ăie și el și el în voie?!🙄

    • #8 by succesulpe on 10/10/2013 - 21:11

      Lasa-l sa clikaie in voie vesel si pe acolo pe unde scrie sa nu o faca🙂

      • #9 by Bursucel on 10/10/2013 - 21:17

        😎 Mulțumescu-ți, G.! – zise Arătătorul și desenă :emoticonul care face temenele:😉

      • #10 by succesulpe on 10/10/2013 - 21:19

        😆 bursucel ascultator. Ai dat au ba, click pe recalame ?

      • #11 by Bursucel on 10/10/2013 - 21:24

        Mi-a luat-o Degetul înainte cu bucurie și-un zâmbet maaare, cam cât un soare!🙂

      • #12 by succesulpe on 10/10/2013 - 21:30

        esti descurcareata tare, stii? bursucel descurcaret ce esti tu🙂

      • #13 by Bursucel on 10/10/2013 - 22:00

        Mulțumesc, că tare măgulitor mai sună, zău!😳

      • #14 by succesulpe on 10/10/2013 - 22:12

        Daca iti place, iti mai zic🙂

      • #15 by Bursucel on 10/10/2013 - 22:18

        😆 Să știi că eu pricep din prima!😉

  4. #16 by Bursucel on 10/10/2013 - 21:18

    Pfiuuu… cum o să te descurci cu mormanul cela?😯

    • #17 by succesulpe on 10/10/2013 - 21:21

      Imi cumpar iaht mai 😎

      • #18 by Bursucel on 10/10/2013 - 22:01

        Hmmm… și cu restul… ce te faci de mai rămâne?🙄

      • #19 by succesulpe on 10/10/2013 - 22:10

        Am inteles unde bati…😎
        Bine, am sa iti cumpar si tie ceva. Iti plac gogosile?

      • #20 by Bursucel on 10/10/2013 - 22:13

        Mai întrebi????😯 Îmi plac doar cele prăjite în ulei, să știi…😉

      • #21 by succesulpe on 10/10/2013 - 22:24

        E in regula, sambata aducem o tufa de gogosi si o sticla de vin si o punem de o sezatoare cultural educativa pana in zori😛

      • #22 by Bursucel on 10/10/2013 - 22:28

        Iuhuu… Să nu-i lași să le tăvălească prea mult prin zahăr, da?! ;))

      • #23 by succesulpe on 10/10/2013 - 22:52

        😯 Apoi de ce? zaharul vanilat e cel mai bun lucru…
        m-am prins…energizeaza😛
        Pe ale mele sa le tavaleasca cat vor si pot sa le umple si cu gem de capsune 😆

      • #24 by Bursucel on 11/10/2013 - 1:54

        Noi suntem îndeajuns de dulci… așa zic eu!😆

      • #25 by succesulpe on 11/10/2013 - 6:21

        Apoi cam da😆
        Da` tu de ce nu faci nani la ora asta? 😯

      • #26 by Bursucel on 11/10/2013 - 20:57

        Aaa, eu pritoceam Procedura operațională a avansului de trezorerie pentru noul loc de muncă…
        He he… pică mănușă pe articolul tău!😆

      • #27 by succesulpe on 11/10/2013 - 21:02

        Chestiunile de servici se rezolva la servici. Punct!
        Acasa se sta cu labutele-n sus si se priveste in gol plescaind de placere cu o ciocolata alaturi.🙂

      • #28 by Bursucel on 11/10/2013 - 21:03

        Asta-i valabil pentru oameni, nu pentru bursucei încăpățânați…😉

      • #29 by succesulpe on 11/10/2013 - 21:15

        Nu am stiut asta😯

      • #30 by succesulpe on 11/10/2013 - 21:16

        Dar la culcare merg bursuceii, da ?

      • #31 by Bursucel on 11/10/2013 - 21:55

        Meeerg, firește, deși tare le-ar plăcea să semene l neodihnă cu haioșeniile alea din reclamele Duracell.😆

      • #32 by succesulpe on 12/10/2013 - 7:26

        Atunci imbraca-te ca pentru The Royal Albert Hall 🙂

  5. #33 by racoltapetru6 on 11/10/2013 - 7:30

    Chiar dacă se spune că reclama e sufletul comerțului, eu nu pot să cred că are ceva suflet comerțul ăsta.

    • #34 by succesulpe on 11/10/2013 - 7:43

      Intrucat reclama exista de atat amar de timp, se poate spune ca este vie si „traieste”.
      Stim prea bine insa ca orice lucru care este bun, util sau frumos, dupa ce omul pune mana pe el, se transforma in altceva rau, inutil si urat. A vinde este important, a cumpara este util. De aici si la ce s-a ajuns este doar rodul mintii malefice a omului🙂

  6. #35 by racoltapetru6 on 11/10/2013 - 7:58

    Fir-ar să fie de om! Cum am putea să scăpăm odată de el?!🙂

    • #36 by succesulpe on 11/10/2013 - 8:16

      Ne, ne, ne, fiecare fiinta isi are rolul ei in Evoluitia Lumii. Macar ca parte componenta aflata de partea unei forte. A Luminii si Adevarului sau a Intunericului si Minciunii. Ce ne-am face fara acest Echilibru precar? 🙂

  7. #37 by racoltapetru6 on 11/10/2013 - 8:19

    Omul a apărut de curând. Era o vreme (foarte îndelungată) pe planeta asta când stăpâneau dinozaurii. Și era bine pentru pământ.

    • #38 by succesulpe on 11/10/2013 - 8:27

      Aha.. asta era prin Triasic, Jurasic sau Cretacic dar si atunci erau specii ierbivore ce foloseau ca hrana celor carnivore. Iti aduci aminte:Tyrannosaurus Rex. Am vazut eu in Ice age😆

  8. #39 by Dan on 11/10/2013 - 9:09

    Sper că nu ai căzut în capcană ! Majoritatea „Pay per click”-urilor, cunoscute îndeosebi ca PTC (Pay to click) sunt scam-uri ordinare. Vei pierde timp preţios şi în final vei constata că ai luat ţeapă.

    • #40 by succesulpe on 11/10/2013 - 9:18

      Se pare ca te-am convins cu articolul meu😆
      Dane, tu vrei sa iei singur toti banii 😯

      • #41 by Dan on 11/10/2013 - 9:28

        La un moment dat îmi era invadat inbox-ul e-mailului cu invitaţii de a-mi face cont pe astfel de PTC-uri. Câtorva le-am dat, ca prostul, curs şi-am „performat” ca un prost şi mai mare ce sunt, câteva luni bune. Cred că erau câteva zeci de astfel de PTC-uri pe care „umblam”. Toate, absolut toate au fost păcăleli ordinare. Între timp m-am documentat. Şi există „binevoitori” care chiar afişează chitanţe cu banii încasaţi sau dau liste cu PTC-uri de încredere şi PTC-uri scam-uri. Culmea e că dintre cele care apar în unele locuri ca fiind de încredere apar în altele ca fiind scamuri.
        Aşa că, dacă vreţi să fiţi la fel de proşti ca mine, puneţi mâna pe mouse şi … la click băieţi !

      • #42 by succesulpe on 11/10/2013 - 9:39

        Acum cat e gluma-i panarama. Am sa iti spun ceva. Eu am invatat repede un lucru in viata. Singurii bani ai tai, sunt cei pe care ii faci tu insuti. Orice castig in afara acestui mod, este cel putin pentru mine, o himera. In ce priveste articolul, se pare ca am adus-o asa de bine din condei ca te-a convins de seriozitatea demersului meu. Apropo, ai dat click pe poza aia😆
        Dan, am pretentii de la tine🙂

      • #43 by Dan on 11/10/2013 - 9:47

        S-a întâmplat ca în perioada în care mi-am luat ţeapa chiar să nu am nimic mai bun de făcut. Frecam menta cât îi ziua de lungă. Şi-am zis să încerc că altceva în afara timpului (pe care îl pierdeam oricum) nu aveam de pierdut. Şi eu am plecat îndoit „la drum”. Am aceleaşi concepţii despre modul în care pot fi câştigaţi banii.
        În ceea ce priveşte convingerea cu care am tratat postarea ta, să nu te superi dar, te-aş ruga să-l reciteşti. Dacă tu identifici un cât de mic şi de subtil indiciu cum că demersul tău ar fi unul ironic, ok ! My mistake. Posibil să fiu eu mai puţin dotat din punctul ăsta de vedere sau pur şi simplu să trec printr-o perioadă mai proastă.
        De dat click pe fotografie, nu am dat. Tocmai fiindcă ştiam destule lucruri despre click-urile astea.

      • #44 by succesulpe on 11/10/2013 - 9:53

        Ok , ce zici despre astea: „toata lumea vinde din pix” , „ma pasioneaza pana la scarba”, „industria apasatului din deget”, „ma gandesc sa-mi cumpar un yaht din banii astia”🙄

      • #45 by Dan on 11/10/2013 - 9:55

        Scuze. Citisem înainte vreo trei postări nu doar serioase ci şi grave şi triste. Posibil să nu fi reuşit să mă deconectez.
        Sper să nu te fi supărat.

      • #46 by succesulpe on 11/10/2013 - 10:01

        Dane, nici nu poate fi vorba, dar totusi, da click pe poza aia!😆
        Update:Dane, nici nu poate fi vorba de suparare, dar totusi, da click pe poza aia!😆

  9. #47 by Poteci de dor on 11/10/2013 - 19:17

    Pfuaiii, câte planuri pe aici. Adică vă luaţi yahturi dacă vă dau eu din banii MEI! Ai mei am spus! că am dat click pe riscul meu, da?😀

    • #48 by succesulpe on 11/10/2013 - 19:24

      Apoi da🙄 ce sa fac acu? cin` te-a pus😆
      Baga si tu un click mic pe poza… Lasa ca dau o cafea si gogosi sambata la petrecere🙂

Puteti lasa un comentariu ...

