Concertul de sambata – Zucchero

Adelmo Fornaciari s-a nascut pe 25 Septembrie 1955. Numele de Zucchero cu care avea sa apara pe scena, i-a fost dat cu multi ani inainte, de catre un profesor din scoala primara.
A inceput sa cante la chitara inca din copilaria sa din Regio Emilia, concentrandu-se cu precadere pe sonoritatile Blues si R&B, care ii vor defini muzica sa de mai tarziu, astfel incat compozitiile sale contin elemente de gospel, blues, rock music si alterneaza intre balade lente si piese de boogie, ritmate.
In cariera sa muzicala de peste 40 de ani, inceputa la varsta de 15 ani, a vandut peste 40 de milioane de copii, castigand numeroase premii muzicale, incluzand doua World Music Awards, sase IFPI Europe Platinum Awards si o nominalizare la Grammy Award.
Concertele sale si colaborea cu muzicieni celebri ca Joe Cocker, Stevie Ray Vaughan , Eric Clapton sau and Miles Davis, incepand cu anul 1990 au cucerit Europa.
Cu siguranta ca cea mai cunoscuta este piesa “Senza una donna” cantata in duet cu Paul Young care l-a adus in top 10 European Charts:

Zucchero and Paul Young – „Senza Una Donna”

Scorpions and Zucchero – „Send me an angel”

Zucchero and John Lee Hooker – „Ali D’Oro”

Zucchero and Eric Clapton – „Hey Man”

Zucchero and Cheb Mami – „Cosi celeste”

Zucchero – „Wonderful Life”

Zucchero and Bryan May – „Madre Dolcissima”

Zucchero – „Vedo Nero”

  1. dordefemeie

    Vreau si eu la conceeeert…

  2. Intriga vietii artistului o reprezinta acea porecla data de profesorul din scoala primara?! Publicul l-a aclamat dupa numele deja pecetluit. Cum se baga profesorii acestia in cursul unui destin…
    Minunata recomandare muzicala!

  3. 9

    Am trecut si eu sa…baila. 🙂

  4. Nu-i nimic dacă s-au ocupat toate locurile, îmi găsesc eu un loc pe undeva. Nu-i seară de zbînţuit aşa ca-mi doresc doar un strop de cognac şi o ţigară. Garantez că nu voi deranja, sala are sistem de ventilaţie 🙂

    • Domnita, primeste sa stai aici si dorinta ta sa fie lege. Acum sa ii ascultam pe Zucchero si Cheb Mami. Poti sa iti sorbi cogniac-ul in liniste 🙂

  5. 9

    In plina toamna trec, lasand doar un parfum usor in urma, visand la vara care va veni. 🙂

    • Purtam in suflet, caldura verii care a trecut,
      Si marea, cu mirosul ei de alge.
      Suntem in cautarea a ceea ce-am pierdut
      Strigam pe numele stiut,
      Natura insa tremura… si tace.

      • 9

        Gata, mi-am sorbit ceaiul de mentă, aşa că acum pot să-ti raspund în…versuri. 🙂
        Frunzele de pe alei,
        ţin locul florilor din vară.
        Iar vântul ce şoptea odinioară,
        sălbatic urlă. Vălelei! N-am găsit altă rimă 🙂 G, sigur nu era lichior de mentă, ceea ce mi-ai dat cu atâta dărnicie în ceaşca de ceai? 🙂

      • Se poate sa le fi-ncurcat/ Din graba cu care-am zis pe plac sa-ti fac
        Si in loc de menta sa tot fi adus / O cana de ceai, cam plina cu cognac

      • 9

        Un, una…bag de seamă,
        că ai mai gustat din înc-o cană.;)
        Dar cine-s eu să fac o …dramă?
        din mica-ncurcătură …
        mai bine îmi iau zborul. 🙂

      • Si noi vom pune hainutele pe noi si vom pleca cuminti acasa. Multumesc pentru onoarea de a participa la concert si pentru toate melodiile propuse

  6. Acuma, zi-mi şi tu ce să fac? Ascult muzica sau citesc versurile? Că m-am incurcat 🙂

    • Poti sa il asculti pe Bryan May plangand din chitara aia pe versurile mele daca vrei 😳
      Trebuie sa recunosc ca am luat si eu din cogniac-ul ala… 😛

  7. Cling! Vin si eu cu bigudiurilepe cap! Cling!
    Toate îmi plac! Acum ascult Senza una Donna!

  8. Ei, se pare că am luat foarfeca degeaba… Rochia asta a mea îți mulțumește c-a scăpat de cioparțeală! 🙂
    Aaaa, iar eu mulțumesc frumos că mi-ai rezervat locul, că nu se făcea să mă așez așa dichisită pe trotuar… 🙂

  9. Îmi place muzica asta, dar prefer să nu mă înghesui pe la concert. Pot să-i ascult melodiile și acasă, liniștit, într-un fotoliu. E ca o rugăciune pe care e bine s-o faci în intimitate. Părerea mea. 🙂

Va multumesc pentru opinie

