Concert – David Coverdale

David Coverdale s-a nascut pe 22 septembrie 1951 in Saltburn-by-the-Sea in Regatul Unit al Marii Britanii.
Dragostea sa pentru muzica s-a dezvoltat rapid si a devenit vocalistul diferitelor formatii locale ca „The Government” (1968–1972) sau „Fabulosa Brothers” (1972–73).
In 1973 devine lead singer al formatiei Deep Purple pana in martie 1976, cand si-a ales o cariera solo, inregistrand doua albume cu propriile-i compozitii.
In 1978 impreuna cu Bernie Marsden si Micky Moody creaza formatia Whitesnake. Formatiei i se adauga ulterior fostul coleg de la Deep Purple, keyboard-ist-ul Jon Lord dar si bateristul Ian Paice.
Formatia Whitesnake a castigat o mare populariate in UK, Europa, si Asia, dar mai putin in America. Abia in 1984, albumul ”Slide It In” reuseste sa patrunda in Top 40, chiar pe ultima pozitie.
Anul 1982 il tine pe David, departe de formatie, datorita problemelor de sanatate ale ficei sale, iar in 1985 o imbolnavire a sinusurilor ii face pe medici sa spuna ca nu va mai putea canta vreodata.
Incepe totusi activitatea pentru noul sau album, „Slip of the Tongue” si aducerea in formatie a chitaristului Adrian Vandenberg, propulseaza formatia in topurile din Statele Unite. Pentru finalizarea acestui album lucreaza de asemenea cu un alt chitaist de mare valoare Steve Vai.
Cu acest nou album castiga un succes rasunator in Europa si locul 10 in US.
In 1990 impreuna cu Hans Zimmer si Bily Idol, compun „The Last Note of Freedom„, muzica pentru filmul lui Tonny Scott – “Days of Thunder”
In 26 Septembrie 1990 dupa spectacolul „Slip of the Tongue” din Tokyo, Coverdale destrama formatia si se retrage afirmand ca doreste sa gaseasca alte valori in viata si are nevoie de timp pentru a reflecta.
In 2000 revine in viata muzicala si scoate un nou album solo „Into The Light” care chiar daca nu a fost un hit il readuce pe David Coverdale in industria muzicii.

David Coverdale – Take Me For A Little While

David Coverdale – Don’t You Cry

David Coverdale – Last Note of Freedom

David Coverdale – Here I go again

David Coverdale – Soldier Of Fortune

, , , , , , , , , ,

  1. #1 by krab607 on 19/10/2013 - 18:44

    E inutil să comentez muzica. Aş face mai degrabă o remarcă legat de generatia următoare de pop-rock. Nu se prea întrezăreşte. Şi poate că e mai bine aşa, aşa vor rămîne monştrii sacri pentru eternitate. Dacă par patetică, să mă atenţionezi🙂

    • #2 by succesulpe on 19/10/2013 - 19:18

      Aparitia instrumentelor electronice a diversificat incredibil de mult genurile muzicale: ambient, alternative, punk, rave, space, house, industrial, death, dance, techno, trance, toate dintre acestea aducand cu ele inca multe subgenuri.
      Daca ma refer numai la rock, atunci avem ca subgenuri electronic rock, space rock, industrial rock, krautrock, dance-rock, hard rock etc.
      Imi exprim speranta ca genul rock nu va disparea. Vor mai exista desigur chitaristi remarcabili, vor mai exista poate si voci potrivite genului, insa generatiile noi vor prefera cu totul altceva.
      Fiecare generatie are muzica ei, formatiile ei, cantaretii ei.
      Asa cum ai spus, incetul cu incetul acestia dispar din peisaj. Cei care au crescut cu ei in suflet, le vor purta nostalgia unor vremuri minunate. Ceilalti vor asculta si dansa in cluburi cu mainile in sus pe acelasi ritm unic, atonal, continuu si remixat, ore in sir.

      • #3 by krab607 on 19/10/2013 - 19:28

        În legătură cu ultimul ritm, cum îi zice, maică, ăstaaaa din cluburi? Am pus şi eu o întrebare odată: melodia asta cît ţine? O oră? Nu de alta, da’ să fiu pregătită cînd îmi leşină partenerul de epuizare🙂

      • #4 by succesulpe on 19/10/2013 - 19:34

        D-apai tine mult, ca buleftrica nu oboseste maicuta si cantaretii sunt colo in cutiuta aia de-o freaca digeiul. Da matale nu ai de pus zacusca in borcane?🙄

      • #5 by krab607 on 19/10/2013 - 19:43

        Aşaaa zici matale…. Ei da, acuma mă luminai, deci nu-i cu lăutari din aia de asudă după o învîrtită, de trebuie să facă pauză de-un pahar cu apă. Aşaaa, deci. Şi ia mai spune cum ai spus, că-s cam tare de-o ureche: cine-i gigi, că nu-l cunosc? E cumătru cu careva de pe-aici? Că dacă tot venii trebuie să cunosc lumea😆

      • #6 by succesulpe on 19/10/2013 - 19:51

        Uite sezi aici pe scaun si tine proteza ca-ti cazu pe jos. No asculta-ma cu atentie. Ma auzi sau sa schimbam bateria?
        Lautarii nu mai canta nici invartite nici ciarleston. Asta al matale nu te-a adus unde trebuie. Da uite te pot invata. Hai manutele in sus si da din fund in fata si in spate, apoi intr-o parte si in alta. Nu, nu lasa nicidecum mainile in jos. Este semn de disponibilitate. Apropo scoate-ti verigheta ca poate cine stie. Hai mamaie ca poti. Esti cool!!!

      • #7 by krab607 on 19/10/2013 - 19:58

        Ptiiiu…bată-vă bucuria să vă bată. D-apoi eu, la etatea mea să fac aşa ceva? Venii cu omu ăsta după nepoate şi crezui că-i ca la balul din comună. Apoi vin ele acasă!
        Apoi tu, dragul babei, dacă ţi-a plăcea de vreo una să vii pe la noi şi s-o ceri aşa cum se cuvine. Uite, ia de la baba un borcan cu zacuscă!😆

      • #8 by succesulpe on 19/10/2013 - 20:12

        Daca ma uit la mata, dansezi mai bine ca nepoatele alea amandoua la un loc. Cred ca starnesti invidie chiar. Si sper sa nu fie de la borcanul ala care il tii pe sus, in maini ca nu-i dansul gainii la nunta😆

      • #9 by krab607 on 19/10/2013 - 20:17

        Dragul babii, eu am fost ca ele, ehe… Las că şi ele o să fie ca mine😀 Iar tu trebuie să mai creşti o ţîră, uită-te la Omu meu!🙂

      • #10 by succesulpe on 19/10/2013 - 20:24

        Si ia spune, chiar nu ai auzit despre Led Zeppelin, Deep Purple, Uriah Heep? Te vad patrunsa deja de vocea inconfundabila a lui Coverdale…

      • #11 by krab607 on 19/10/2013 - 20:27

        Ce spui tu acolo, tinere? Păi tu erai în faşă cînd îi ascultam eu pentru prima oară🙂

      • #12 by succesulpe on 19/10/2013 - 20:33

        Am vazut eu ca ai in sange ritmuri de rock, dupa cum dansezi🙂

  2. #13 by Bursucel on 19/10/2013 - 19:21

    Pfiuuu… era cât pe ce să n-ajung la concert…
    David ăsta mi-e drag, unde mai pui că-și aniversează venirea pe lume în aceeași zi cu fiică-mea…😉
    P.S. Am bucle, mi-s aranjată de Ale… se trece cu vederea întârzierea, nu?😉

    • #14 by succesulpe on 19/10/2013 - 19:37

      Exact la timp sa ascultam muzica si sa lamurim niste chestiuni legate de muzica din cluburi. Da ce bucle frumoase ai…😯

      • #15 by Bursucel on 19/10/2013 - 21:46

        Hmmm… dacă vorbim de muzica din cluburi jazz, mi-s pe pozitii. Și iubesc oamenii care cântă acolo…
        Dar dacă-i vorba de cluburi în care oamenii țopăie ore în șir printre flash-uri, m-ai pierdut…😳
        Mie-mi place muzica asta nemixată, care transmite emoții adevărate, nu de-alte cele..😉

      • #16 by succesulpe on 20/10/2013 - 15:06

        Stii cum se spune… cei care se aseamana se aduna🙂
        Nu-i condamn pe cei care prefera muzica de club, insa eu nu o inteleg. Si am ceva pretentii ca pot accepta, chiar usor, peste jumatate din genurile muzicale existente🙂

      • #17 by Bursucel on 20/10/2013 - 18:00

        Apăi, să mă ierte ăl de sus, dar muzica asta de club e test de rezistență în toată regula. Merge măgăoaia pe cantitate și-mi aduce aminte de o nuntă la care hora nuuuu se mai termina,😆

    • #18 by succesulpe on 19/10/2013 - 19:58

      Ui, iar o fugit fata asta dupa autografe..🙄

      • #19 by Bursucel on 19/10/2013 - 20:55

        Eh… s-au bulucit din cauza buclelor, deh…Ăștia mulți.. eu mică… cum să mă mai vezi?!😳

      • #20 by succesulpe on 20/10/2013 - 15:02

        Am crezut ca ai fujit🙂

  3. #21 by Camelia on 19/10/2013 - 23:03

    Asa, da! Ce bine ca am dat pe aici, pe la ora asta…:)

    • #22 by succesulpe on 20/10/2013 - 15:07

      Intotdeauna esti binevenita la concertele noastre, din fiecare sambata seara🙂

      • #23 by Camelia on 20/10/2013 - 16:36

        Multumesc!🙂

  4. #24 by Bursucel on 19/10/2013 - 23:42

    Uh, de emoție mai că am uitat să bifez că-mi place… dar cred că așa trebuia să fie, altminteri nu găseam sub scăunel stenograma discuției tale cu Krabul cel roșcățel.😉

    • #25 by succesulpe on 20/10/2013 - 15:14

      Nu se putea sa nu iti placa Coverdale. Intotdeauna mi-am dorit ca si comentariile sa fie la fel de interesante si chiar sa completeze articolul. Impreuna cu Roscatel am creat ad-hoc o posibila situatie, amuzanta sper, pentru toti cei care vor citi si comentarile🙂

      • #26 by Bursucel on 20/10/2013 - 17:57

        Oh, comentariile astea au fost sare și piper, zău!😆

  5. #27 by racoltapetru6 on 20/10/2013 - 8:57

    Trebuie să ai un har în a alege numai bijuterii artistice! Iar eu nu pot decât să te felicit!🙂

    • #28 by succesulpe on 20/10/2013 - 15:19

      Petru, esti foarte amabil. Sunt convins ca nu am facut decat sa reafirm opinia multor cititori care imi citesc postarile, privind preferinta pentru muzica adevarata si pentru muzicieni cu adevarat talentati. Toate cele 38 de articolele ale mele din categoria „Succesul in muzica” confirma intentia mea initiala.

Puteti lasa un comentariu ...

