Dorel loveste din nou

  1. am dat cinci stele, asta e buna…

  2. Fiecare localitate are Dorelii ei. Unul mai „harnic” decât altul.

  3. Dan

    Eu am. Sâc, sâc … ! 😆

  4. Uh, mi-a luat-o Imaginația la sănătoasa și a zugrăvit Evenimentul! Am râs, recunosc… 😳
    Măi, Dorel ăsta e incorigibil, să-l treacă la Conservare sub clopot de sticlă, că nu-i de joacă! 😆

    • Cu adevarat avem o problema cu Dorelii astia. Dimineata priveam la modul in care un Dorel lipea niste polistiren pe peretele unei cladiri. Unul trantea cate o lingura de adeziv pe cate in colt si una la mijlocul placii si altul o tuflea de zidul cladirii. Era de remarcat in plus modul cum urca „tuflitorul” ca sa ajunga tot mai sus: Nu tu scara nu tu funie nu tu centura de siguranta, ci pe alte pachete de polistiren instabile, puse unul peste altul 🙂

  5. Pai mai era Dorel vedeta daca rupea numai un robinet intepenit sau spargea o teava de calorifer cat sa inunde numai doua etaje? Are si celebritatea niste standarde, ce naiba! 🙂

***********************************************************************************************************************************************

