Expozitii – Andre Kohn

Pictorul al carui lucrari le gazdueste galeria noastra de vineri este Andre Kohn.
A crescut intr-o familie in care parintii au avut un simt artistic deosebit. Inca din copilarie Andre Kohn a fost marcat de splendoarea naturala a muntilor si Marii Caspice pe langa care a crescut. Parintii l-au incurajat pe tanarul Kohn sa picteze pe orice suprafata, incluzand printre acestea si tapetul din casa pe care il schimbau atunci cand nu mai era loc unde sa picteze.
Tatal sau, colonel in armata rusa, a fost printre primii care au participat la un program de schimb de ofiteri, la sfarsitul razboiului rece dintre fosta URSS si Statele Unite, unde el s-a decis sa ramana definitiv, in anul 1933 . In acel moment tanarul Kohn si-a dat seama ca nu se va mai putea intoarce in tara sa.
Nu a trecut mult timp si publicul de arta american a descoperit stilul matur si curat din pictura figurativa a tanarului pictor rus.
Prima sa expozitie individuala din America, a creat un interes imediat fapt care l-a ajutat in a se simti bine primit de publicul din tara lui adoptiva.
Din Arizona unde locuieste, Andre Kohn calatoreste prin lume, dar intotdeauna se reintoarce in Franta pentru a-si continua studiile de arta.

AndreKohn

AndreKohn (1)

AndreKohn (2)

AndreKohn (3)

AndreKohn (4)

AndreKohn (5)

AndreKohn (6)

AndreKohn (7)


, ,

  1. #1 by 9 on 01/11/2013 - 17:52

    Culoarea rosie, mereu în centrul de interes.😉

  2. #2 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 01/11/2013 - 18:35

    Plouă, plouă, iarba crește, dorul de cel drag sporește…

  3. #3 by racoltapetru6 on 02/11/2013 - 7:20

    Bănuiesc că și-a schimbat numele după ce a ajuns în America.

  4. #5 by Mirela on 06/11/2013 - 21:08

    Foarte frumoase picturi… desi toate cu ploaie sunt calde de la rosu si nu numai. Adica au caldura fiintele din ele. Vreau si eu una, de unde pot sa cumpar ?😀

    • #6 by succesulpe on 06/11/2013 - 21:11

      Pentru ca acest pictor are fiecare lucrare ca si unicat, cred ca nu prea ai de unde, pentru ca sunt toate cumparate deja🙂

      • #7 by Mirela on 06/11/2013 - 21:13

        Macar o copie ? Ca precis cineva s-o fi gandit la varianta asta ieftina, accesibila si des utilizata. Ceva legal, gen tablourile de la Ikea, in serie mare dar totusi frumoase. Pai nu ?😛

      • #8 by succesulpe on 06/11/2013 - 21:15

        Este ca si cum ai manca o prajitura facuta din carton colorat🙂

  5. #9 by Mirela on 06/11/2013 - 21:23

    Poate, dar daca imi fac eu singura o copie, pot apoi sa spun ca e un fel de prajitura facuta in casa ?🙂 Adica buna ?

    • #10 by succesulpe on 06/11/2013 - 21:32

      Eu prefer sa ma gandesc la gustul divin pe care l-ar avea o prajitura facuta de cel mai vestit cofetar, decat sa mananc o copie a aceleiasi prajituri facuta in casa🙂
      Adesea placerea interioara te hraneste mai mult decat o bucatura rau preparata, care poate sa iti strice gustul.
      Intotdeauna prefer originalul iar daca nu il am, prefer sa pastrez in suflet, imaginea lui. Ce spui?

      • #11 by Mirela on 06/11/2013 - 21:36

        Ai dreptate, asta spun. M-ai si intristat un pic, dar imi trece repede, uite ma duc iar la poze si imi trece. Frumoase picturi, am mai spus cumva ?🙂

      • #12 by succesulpe on 06/11/2013 - 21:41

        Sunt foarte frumoase. poti sa mai spui ca imi place. Este o parte din bucuria mea de a le publica pentru cei ca tine care se bucura la vederea lor..
        Daca ai sa mergi pe sectiunea Succesul in pictura https://succesulpe.wordpress.com/category/succesul-in-pictura/ …ai sa mai gasesti poate cateva.

      • #13 by Mirela on 06/11/2013 - 21:44

        Multumesc de pont, o sa ma duc sa cotrobai pe acolo curand, doar sa am mai mult timp. Sigur or sa-mi placa si altele😉

      • #14 by succesulpe on 06/11/2013 - 21:47

        Poate da, poate nu. Urmareste in mod special maniera de a picta, a fiecaruia dintre pictorii prezentati. Sunt stiluri atat de diferite dar imagini de o remarcabila frumusete.

  6. #15 by Bursucel on 10/11/2013 - 15:26

    N-am mai prins la vreme bilet la expoziția asta…😳
    Dar tot am ajuns, că mi-a arătat Mirela drumul spre comoară!😎
    Mi-s Bursucel Norocooooos!😉

  7. #17 by Mirela on 08/11/2014 - 17:50

    A trecut deja un an ? Trece timpul ca nebunul, picturile insa raman tot frumoase cum le stiam…. ma duc sa mai vad si altele in plimbarea prin galeria ta, sunt la ora de imbogatire sufleteasca si asanare morala, ca sa zic asa🙂 (chiar fac bine spiritului, sa stii) .

    • #18 by succesulpe on 09/11/2014 - 12:20

      Iti multumesc Mirela. Ma bucur ca am avut sansa de a gasi astfel de lucrari si sa le expun in paginile blogului pentru cei indragostiti de frumos.

  1. o comoară mică ! | prin preajma

Puteti lasa un comentariu ...

