Hienele

  1. #1 by Mitzaa Biciclista on 23/11/2013 - 8:49

    Doamne ce mi-a plăcut articolul ăsta! Mi te-am și imaginat rupând-o la fugă de groaza hienelor😆

    • #2 by succesulpe on 23/11/2013 - 21:24

      Linisteste-te te rog, sunt in siguranta acum, pana la anu`😛

  2. #3 by Theodora on 23/11/2013 - 9:59

    😆 Văd că și tu ai coșmaruri cu dușmanul!

  3. #5 by Andreotti on 23/11/2013 - 15:06

    Este, de departe, cel mai (supra)realist tablou zugrăvit vreodată!
    Ferite-ar sfântu’ să intri în gura hienelor ăstora dar mă tem că niciun sfânt nu te-ar mai putea ajuta. Odată intrat, ai belit-o! Sau ai sfeclit-o! Sau ai mierlit-o…ia-o cum vrei că tot dracu ăla e!🙂

    • #6 by succesulpe on 23/11/2013 - 21:27

      Din cele trei variante oferite, trebuie sa imi aleg una?😯

      • #7 by Andreotti on 23/11/2013 - 21:32

        Nici vorbă, că-s toate trei adevărate! N-ai ce alege!😉

  4. #8 by succesulpe on 23/11/2013 - 21:33

    Sper ca putinele mele sfaturi sa ajute la o nevoie😆 nu uita cuvantul magic guerrilla! nu astepta sa maraie ceva, ea prima. Da-i cu guerrilla inainte pana o intimidezi!!

  5. #9 by Bursucel on 24/11/2013 - 23:52

    Hienele astea mizează pe Sssttt! Dar se sperie dacă te duci cu lecția învățată, G.! Ba-și mai bagă și coada-ntre picioare dacă le amintești că ciozvârta de le-a rămas între dinți le-a fost aruncată de tine. Și că n-o vor primi la infinit!😀

Puteti lasa un comentariu ...

