Cum va fi vremea

Aflati Cum va fi vremea in localitatea dumneavoastra. Raspunsul se afla la un singur click pe imaginea dorita. Diagramele arata evolutia vremii la nivel global dar si in desfasurare pe parcursul a 48 de ore.

Bucuresti

Bucuresti

Baia Mare

Baia Mare

Brasov

Brasov

Cluj

Cluj

Constanta

Constanta

Iasi

Iasi

Oradea

Oradea

Sibiu

Sibiu

Targu Mures

Targu Mures

Miercurea Ciuc

Miercurea Ciuc

Timisoara

Timisoara

Tulcea

Tulcea

2 Mai

2 Mai

Beclean

Beclean

Localitatea ta aici


Fie ca se numeste Sarea vremii sau Timpul probabil, Meteo sau Prognoza meteo, Evolutia vremii ne intereseaza pe toti. La fel cred ca si evolutia vremurilor.

49 comments

  1. 9

    Si Oradea??? 😦

  2. Lia

    😉 Mda, Baia Mare… nu-i, că, mde în Maramu’ se agaţă harta-n cui… i-o margine de ţară adesea uitată 😛
    Glumesc, mister „G” 🙂

  3. Păi, da! Că și Maramureșu-i mare, cât o țară mai mică, dar la meteo îi neglijat! 🙂
    LA MULȚI ANI, oricum ar fi vreme!

  4. 9

    Imi da eroare, dar iti spun eu cum e vremea pe aici.
    Soare cu…dinti. Brrrr! 🙂

  5. La Petite Fille de la Mer-july

    Deci, e numai pentru oraseni ! Taranii sparg o ceapa si citesc ,, vremurile ” ! :)))

  6. E bine, la Sibiu e aşa cum scrie acolo. O să fiu cu ochii pe termometru şi pe site să-l prind cu minciunica 😀

  7. Pi aici îi cam frig 🙂 Da’ nu-i ninica. Avem căldurî sufleteascî 😆

  8. Îhî. Aşela care-l vorghea Ştefan. Ii sînt nepoată 😆

  9. 😯 Măi, zi-mi sincer – dar sincer, da? 🙄 De Tulcea ai auzit?

    • Ai încurcat-o G. Trebuia să te avertizez din timp! Tulcea trebuia să fie cap de listă. Pai nu aşa? Avem mai mulţi Bursucei, hmmm?

      • Mai sa fie ( se scapina in cap ) am pus-o rau 😦
        Niciodata nu stiu pe unde umbla roscata asta mica. 👿

      • Acuma încearcă să dregi busuiocul, dacă se mai poate. 🙂

      • Krab roșcățel, eu cred că G. n-a făcut-o înadins – îi dăm din start prezumția de nevinovăție. 😉 Că altminteri nu lăsa el de la o parte tocmai orașul de obârșie al Bursucelului. Sau da? 🙄

    • Acusica… Bursucel, uite ca ma astern la treaba 😳

    • Ehhh…cred că s-a piedut cu firea, că din cîte vad eu pe-aci şi-a mai luat-o şi de alţii. Iar eu nu pot să-i stau pe umar chiar tot timpul. Nu că n-aş vrea 🙂

    • Bursucel, vezi. Uita-te la comentariul nr.38. Omu’ nu-ţi cunoaşte coordonatele geografice. Eu ştiam şi n-am zis 😳

      • Ha ha… nu-ș de ce nu mi-a dat în Notificări și 38-ul… Uite cum îl acoperă WP ce G: al nostru! 😆 Vezi ce mare lucru e să bați calea succesului? 😉

  10. Yupiii, Faleza! G., ești maaare! Dă să te țuc pe amândoi obrăjorii până nu mă pun pe țopăitul de bucurie! :* V :*

  11. Sa traiesti Bursucel drag. Ma bucur ca ti-am adus o mica bucurie 🙂

  12. Pingback: 1min,32sec. | july's blog

Va astept cu un comentariu

