Robert Papp – expozitia de vineri

Inca din copilarie, lui Robert Papp, ia facut placere sa isi deseneze singur eroii preferati . Acest lucru a pus piatra de temelie a viitoarei sale cariere ca pictor ilustrator pentru reviste de pe intregul teritoriu al Statelor Unite dar si pentru copertile cartilor de povesti .
Sub indrumarea renumitului ilustrator Peter Caras, Robert a invatat cum sa transforme coperta unei carti intr-o adevarata opera de arta.
Sper ca firile mai sensibile sa aprecieze aceste lucrari iar cele reci sa isi incalzeasca inimile.
Daca feed back-ul primit va fi negativ, promit sa nu recidivez. Am dorit sa evidentiez doar importanta pe care o poate avea in destinul unui om, un talent innascut care este sprijinit si incurajat asa cum s-a intamplat in situatia lui Robert Papp.

Robert Papp

Robert Papp (1)

Robert Papp (2)

Robert Papp (3)

Robert Papp (4)

Robert Papp (5)

Robert Papp (7)

Robert Papp (8)


,

  1. #1 by 9 on 06/12/2013 - 18:13

    Mie imi plac, chiar daca nu-mi plac dulcegariile, astea au ceva… Probabil imi aduc aminte de Mandrie si prejudecata, de La rascruce de vanturi si alte asemenea carti citite in tinerete.🙂

    • #2 by succesulpe on 06/12/2013 - 20:39

      Eu mi-am spus ca intrucat picturile se adreseaza copiilor. Cei care inca mai simt o vibratie interioara la vederea lor, inca se pot considera ca avand suflet sensibil de copil, pentru ca le asociaza in mintea lor, cu o poveste frumoasa in care au crezut poate odata, mult timp in urma.🙂
      Iti multumesc mult!

  2. #3 by La Petite Fille de la Mer-july on 06/12/2013 - 21:35

    Ilustreaza emotii, stari, sentimente . Si chiar daca unii cred ca iluziile nu sunt bune, uneori pentru a ajunge la real, avem nevoie sa visam

    • #4 by succesulpe on 06/12/2013 - 21:54

      Daca nu am fi visat zborul, nu am fi construit niciodata aparate de zbor, ar fi un exemplu.
      A crede insa in existenta Binelui si a Frumosului pe pamant, a crede in existenta Iubirii, sunt cateva notiuni, daca vrei sa le spunem asa, care pot mentine Echilibrul lumii, nu? 🙂

Puteti lasa un comentariu ...

