Telefonul

Telefonul a sunat scurt. Imi arunc o privire spre fereastra apoi pe ecranul luminos. Literele imi fug prin fata ochilor. Apucasem sa adorm abia spre dimineata si acest lucru se simtea. Cele patru litere erau de neconfundat si ma obligau fara echivoc, sa raspund.
-Te rog sa vii de urgenta la Centru, imi rasuna in ureche, glasul ragusit al individului. Nu i-am recunoscut vocea. De fiecare data se schimba cu altul. Nimeni nu stie cine sunt, de unde vin si unde se duc. Confirm si inchid.
Prin fereastra abia se zarea Afara. Niciodata nu am fost chemata asa de devreme. Cateva stele isi mai aruncau sclipirile reci catre Pamant.
Am apucat cu o mana halatul lasat pe jos si am parasit asternutul moale si cald poate pentru prima oara cu regret. Aruncate pe noptiera, asteptau cheile de la masina. M-am apropiat de fereastra si am apasat butonul de telecomanda, sa se incalzeasca.
Am fost educata si crescuta in acest spirit de corectitudine. Am fost invatata ca ordinele se executa, nu se discuta. Indiferent ca imi convin sau nu. Nu ma mira nimic si nu pun intrebari.
Apa calda imi mangaie binefacator trupul. Spuma parfumata aluneca luand parca cu ea si oboseala. Ca de obicei dusul scotian a fost cel mai bun remediu impotriva oboselii. Picaturi reci de apa ma invadeaza trezindu-ma complet.
Visul pe care l-am avut acum cateva nopti in urma, inca ma urmareste. Nu am avut timp sa ma gandesc la semnificatiile lui. Intotdeauna am lasat in urma o multime de probleme nerezolvate, asupra carora nu am mai revenit. Asa am fost educata si poate ca asa este mai bine. Mersul continuu inainte, rece fara ganduri fara sentimente si mai ales resentimente, imi spun, in timp ce imi pieptan parul scurt.
Imi pun pe mine costumul apoi mansile si fularul. Diminetile sunt tot mai reci. Totul se schimba cu fiecare zi.
Ma asez la volan si demarez. Stiu ca fiecare miscare imi este urmarita. In spatele meu portile se inchid automat. Urmeaza o noua zi.

new_day

Fragmentul de mai sus, poate reprezinta partea a treia a unei povestiri inceputa cu ceva timp in urma de catre Racusor si completata, sub aprobare, de catre Iustina.

, ,

  1. #1 by krab607 on 08/12/2013 - 10:26

    G!!! Să-ţi spun că mi-ai facut o bucurie pentru că „urmează o nouă zi”? Evident că da!🙂 Uite, dacă mă gîndesc bine, noi trei am putea spune că am început să scriem o nuvelă SF. Ce zici de asta ? Need more action?😆

    • #2 by succesulpe on 08/12/2013 - 10:31

      Inca nu sesizez dimensiunile pe care le poate avea o astfel de nuvela insa promite foarte mult. Deocamdata am descris contextul si persoanjul principal. Sa vedem cine are curajul sa continue🙂

      • #3 by krab607 on 08/12/2013 - 10:33

        Just wait and see!🙂

      • #4 by succesulpe on 08/12/2013 - 10:40

        Ia sa vad! 👿

  2. #5 by La Petite Fille de la Mer-july on 08/12/2013 - 10:27

    Eu in week-end inchid telefoanele, asa pot face diferenta intre zile lucratoare si ne… 😀

  3. #6 by succesulpe on 08/12/2013 - 10:35

    Mai, Le Petite Fille de la Mer-july… tu ai vazut ce lucrare grea este aici? Trei autori, dintre care fac parte si eu, si o spun cu mandrie, au scris un inceput de nuvela. Merita sa citesti si primele doua parti…. 😆

    • #7 by La Petite Fille de la Mer-july on 08/12/2013 - 20:58

      Unde-s multi, de fapt nu foarte multi, altfel intervine acea lene sociala, cand fiecare lasa urmatorului ….., dar in 3, creativitatea este stimulata si uite, sunteti si compatibili . Succes !

  4. #8 by Iustina D on 08/12/2013 - 11:17

    Super-super continuarea! Era de aşteptat să fie totul bine, din nou. Dar nu ştiam cum, când, sau… cine.

  5. #9 by succesulpe on 08/12/2013 - 11:43

    Pentru asta sunt prietenii. Era prea frumos tot ce ati spus voi acolo, pentru ca sa se opreasca.
    Eu doar am dus putin mai departe, subiectul 🙂

  6. #10 by Bursucel on 08/12/2013 - 14:42

    Ia să vă puneți voi serios pe treabă, da?! Că-mi place cum vă completați!😉

    • #11 by succesulpe on 08/12/2013 - 15:15

      Cine spune-acela este. Ia si scrie mataluta partea a patra😛

  1. Frângeri – Paşi prin viaţă

Puteti lasa un comentariu ...

