„Cantecul” Banului

,

  1. #1 by La Petite Fille de la Mer-july on 11/12/2013 - 9:36

    Societatea de azi este dotata cu proteze auditive. Cand subiectul discutiei sau actiunea din jur ii atinge interesele, da sonorul tare, altfel, proteza este pe mute ca si telecomanda . Buna dimineata si o zi buna !

  2. #2 by Lia on 11/12/2013 - 9:46

    „Totul depinde de ceeace este important pentru tine.
    Sau, daca vrei, fiecare om are problemele lui importante , numai ca unii incep sa creada ca numai problemele lor sunt importante, in timp ce ale celorlalti nu fac nici doi bani!”

    Iată esenţa… în asta constă diferenţa.
    Plecăciuni, mister „G”!

    • #3 by succesulpe on 11/12/2013 - 10:32

      Meritul este in totalitate al domnului profesor Dragan care ne onoreaza adesea cu prezenta.

  3. #4 by Lia on 11/12/2013 - 11:34

    Me-a culpa, nu am fost atentă cui aparţin cuvintele, am citit abia acum trimiterea spre „Despre mine”. Cu toate acestea, mă plec în faţa ta „G”(chiar dacă meritul este a domnului profesor Drăgan, a cărui câteva cărţi, nu multe, două doar, le am în bibliotecă şi care m-au ajutat în profesie), pentru că alegi cu atenţie ceea ce aduci spre lectură. Nu-i o laudă de complezenţă, sper că eşti conştient de asta… n-am acest obicei de-a peria… mai degrabă „înţep” şi „tai în carne vie”😛

    • #5 by succesulpe on 11/12/2013 - 12:38

      Ne cunoastem de o viata nu?🙂
      Iti multumesc si eu pentru apreciere si speram ca ne va mai onora cu prezenta domniei sale.
      .

      • #6 by Lia on 11/12/2013 - 12:42

        😀 …de mai multe, pare-mi-se.

        Orice „vizită” şi cuvânt a domnului profesor sunt onorante. Eu cred că da, dacă timpul îi va permite…

  4. #7 by krab607 on 11/12/2013 - 18:05

    Încerc un raţionament şi vreau să iau în calcul doar acea masă de oameni pentru care sunetul banilor înseamnă supravieţuire. Crezi că în condiţiile astea, ei mai pot distinge şi alte sunete? Mă gîndesc doar…

Puteti lasa un comentariu ...

