La aniversare, a 400-a postare…

aniversare

Sa stabilim premizele: Calea spre succes, este unul dintre cele 69 de milioane de website-uri wordpress din lume, (parca a fi un numar predestinat celor care se viziteaza reciproc… din obligatie) iar tu, ca si mine, esti unul dintre cei peste 418 millioane de oameni, care s-au pierdut pe aici, scriind, citind sau urmarind, astfel de pagini, da? Ca o fi cu unul mai mult sau cu unul mai putin, ce mai conteaza…
Ei bine, astazi se implinesc doi ani de la publicarea primului meu post, pe acest blog si tot de astazi se vor numara zilele de cand va fi fost scris, cel de al 400-lea.
Blogul l-am fost creat din dorinta de a impartasi cu cititorii mei pareri, opinii, informatii, bucurii dar si sentimente, deziderat pe care cred ca l-am atins cumva. Am scris despre tot ce ne afecteaza pe noi, ca traitori pe acest pamant, lasandu-va sa apreciati ce este potrivit pentru voi. Daca a fost util cuiva, atunci mi-am atins scopul.
Materialele pe care le gasesti aici, nu au termen de valabilitate si se incadreaza in tema declarata si reafirmata in toate cele trei “Despre”-uri.
Multumesc celor care au fost alaturi de acest blog cu cititul, cu comentatul si chiar si celor care, e drept in numar foarte mic, nu trebuiau sa se simta obligati la acel “Like” din… Reader.
Si pentru ca urmeaza un An Nou, va doresc tuturor sa va gasiti pe Calea spre succes atat in anul urmator cat si La multi ani! !


, , , ,

  1. #1 by 9 on 28/12/2013 - 8:20

    La cat mai multe articole, G!🙂 La mulţi ani şi ţie!

    • #2 by succesulpe on 28/12/2013 - 8:43

      La multi ani fericiti cu multa bucurie si impliniri, cititoarea mea fidela🙂

  2. #3 by Cuvânta on 28/12/2013 - 8:39

    Like din blog🙂

    • #4 by succesulpe on 28/12/2013 - 9:08

      Eu continui sa cred ca este din suflet🙂
      La multi ani cu tot ce iti doresti in bine!

  3. #5 by racoltapetru6 on 28/12/2013 - 9:39

    Fiind vorba de-aniversare,
    Vin și eu cu o urare:
    La Mulți Ani și la mai mare,
    C-ai expresii cu savoare!

    • #6 by succesulpe on 28/12/2013 - 9:42

      La urarea-ti ce-mi trimiti,
      Nu pot decat sa raspund la fel:
      La multi ani si fericititi
      Si multi bani in portofel !!

      La multi ani fericiti si buni si tie Petru.

  4. #7 by Iustina D on 28/12/2013 - 9:52

    La mulţi ani pentru blog, în prag de La mulţi ani pentru noul an!

    • #8 by succesulpe on 28/12/2013 - 9:55

      Cu multumiri din suflet iti doresc sa ai un an bun plin de bucurii si impliniri!

  5. #9 by krab607 on 28/12/2013 - 12:05

    Giiiiii! Ai doi ani? Băiat mare de-acum. Ai scăpat şi de suzetă!!! Yupyyy!😆 Venim cu tort cu două lumînărele şi şampanie pentru copii! Deocamdată, atît. Lasă, nu fi supărat, oricum eşti precoce, că la vîrsta asta unii folosesc pixul sau tastatura pentru a le băga în gură😉 De-acum înainte urmează multe aniversări la care o să fim prezenţi iar cadourile o să fie pe măsura vîrstei. Spune-mi ce-ţi doreşti cînd o să implineşti 3 ani? Da’ esti conştient că pentru asta trebuie să scrii continuu încă un an?🙂

    • #10 by succesulpe on 28/12/2013 - 12:22

      Din experienta personala stiu ca multi pot sa creasca incredibil de mari, fara sa fi scris decat cate o propozitie pe saptamana si aia fara predicat, de genul: „o seara frumoasa„. Dar se pare ca nu o sa am parte de o asemenea crestere fulminanta ca a lui Fat Frumos, ci ma voi multumi cu o evolutie asa, mai naturala pentru ca stim prea bine cu totii, ca marimea nu conteaza. Sa inteleg ca nici tu, asa cum nici Petru, nici Iustina si nici 9, nu vreti sa imi acordati o vacanta, asa ca trebuie sa imi bag mintile in capul meu si trebuie sa mai scriu un an.
      Da ia stai, ca nu mi-am primit cadoul de doi ani… sau la varsta asta nu se primesc cadouri poate🙄

      • #11 by krab607 on 28/12/2013 - 12:52

        La ăia mulţii😉 la care faci referire lucrează legea compensaţiei, că aşa e creată natura asta a lui google(scris cu literă mică). Unde nu prea e cap, cresc picioarele🙂 deci bucură-te că eşti mai „scund”😉
        Evident că nu-ţi iei vacanţă, că nu-i după tine. Vox Populi aşa stabileşte!
        Cadou? Poftim:

      • #12 by succesulpe on 28/12/2013 - 13:04

        Un tort Garfield😯
        Multumeesc! Dintotdeauna mi-am dorit unul… 🙄

  6. #13 by Andreotti on 28/12/2013 - 14:37

    Mulți ani frumoși și plini de inspirație să fie!
    La mai multe!

    • #14 by succesulpe on 28/12/2013 - 15:13

      Deoarece sursa de inspiratie este viata insasi, as mai avea suficiente subiecte pentru cateva mii de ani.
      Iti multumesc pentru asa o urare si sper ca va voi avea pentru toata aceasta perioada atat ca cititori cat si autori de articolelor care imi fac placere sa le citesc😛
      La multi ani si tie cu bucurii si realizari dar si cu la fel de inspirate si frumos scrise articole!

  7. #15 by Loredana Milu on 28/12/2013 - 16:49

    Mulți înainte cu mult succes!🙂

    • #16 by succesulpe on 28/12/2013 - 16:55

      Iti multumesc Loredana pentru urari si permite-mi sa ti le intorc inzecite. Un an nou mai bun si plin de realizari si impliniri!

  8. #18 by Mélanie on 28/12/2013 - 18:20

    LMA! bon anniv’! happy anniversary, Gé!🙂 mille merci pour ton petit mot „dropé” on my blog… à mon tour, je t’adresse my very best: bonne santé, bonne fin d’année, lots of love & pleasant surprises for the coming year…🙂 amicalement, Mélanie

  9. #19 by dordefemeie on 28/12/2013 - 18:41

    Felicitari pentru cei doi ani si cele 400 de posturi. Iti urez la multi ani de viata si de blogging.

    • #20 by succesulpe on 28/12/2013 - 18:52

      Iti multumesc pentru urari si felicitari. Mi-as dori ca sa cred ca macar uneori, o parte din cei care vin aici, sa plece luand ceva pentru ei.
      Ia cu tine urarile mele de bine pentru acest Nou An care vine, urari de sanatate si fericire, de belsug si realizari.
      ZSa ai parte de zile de Sarbatori fericite!

  10. #21 by Aliosa on 29/12/2013 - 8:46

    La Multi Ani 2014
    si la cat mai multe postari !

    Aliosa.

    • #22 by succesulpe on 29/12/2013 - 11:38

      Aliosa, stii cum se spune.. „decat mult si fara rost, mai bine putin si prost”😆
      Ce sa faci cu asa de multe postari, cine sa le citeasca? Tu nu vezi cat de greu sunt citite si astea cateva care sunt🙂
      In schimb cred ca niciodata nu poat fi prea multe urarile de Sarbatori asa ca primeste si de la mine cele mai frumoase ganduri de bine pentru anul care vine. Cu sanatate, bucurii si realizari cat mai frumoase, cu fericire si multumire pentru tine si cei dragi tie! La multi ani!

  11. #23 by danaiana on 29/12/2013 - 9:15

    Felicitări şi la mulţi ani!

    • #24 by succesulpe on 29/12/2013 - 11:55

      Toate astea vi se datoreaza voua si pentru asta va raman dator 🙂

  12. #25 by La Petite Fille de la Mer-july on 29/12/2013 - 10:15

    Like ABBA ever for ever . 😳 Like you, like yours posts, happy anniversary, G !

    • #26 by succesulpe on 29/12/2013 - 11:53

      Multumesc de la Mer…
      Abia astept sa dansam si la aniversarea blogului tau😆

      • #27 by La Petite Fille de la Mer-july on 29/12/2013 - 11:57

        hahaha, daaaa ? Eu abia implinesc cinci luni . Nici de-a busilea nu am invatat inca sa ,,merg” pe WP ! 😆

  13. #28 by Blogul Andreei on 29/12/2013 - 15:37

    La mult ani si la cat mai multe postari si in 2014 !

    • #29 by succesulpe on 29/12/2013 - 19:21

      Multumesc pentru urari. Ideea e ca as vrea sa scriu doar un singur Cuvant, dar pe care sa il rosteasca toata lumea pe urma…😆

  14. #30 by C.J -Jaklyn on 30/12/2013 - 21:38

    La multi ani si bine v-am gasit ,va doresc un An nou fericit din toate punctele de vedere ,o viata cu zambet ,mereu !!!

    • #31 by succesulpe on 31/12/2013 - 13:39

      Fii binevenita si bine ramasa printre prietenii acestui blog. Primeste de la mine, cele mai calde urari de bine, de sanatate si fericire pentru Noul An care vine!

  15. #32 by Lia on 30/12/2013 - 22:54

    La cât mai multe postări, La mulţi ani, La tot ceea ce-ţi doreşti „G”!
    Un an mai blând, mai împlinind… la bună recitire în 2014!

    • #33 by succesulpe on 31/12/2013 - 9:04

      La multi ani Lia. Sai ai parte de toate lucrurile frumoase si un An Nou bun, cu multe bucurii si realizari!

  16. #34 by Bursucel on 31/12/2013 - 21:07

    Mai pun și eu un La mulți ani! aici la grămadă, că nu strică… zic și eu…🙄
    Și mai zic să-ți fie anul cel nou blând, plin de iubire și inspirație, plus succes și sănătate!🙂
    Mi-s darnică, nu? Acum dai o feliuță din Tortul ăla Garfield care-mi toootface cu ochiul?😳

    • #35 by succesulpe on 31/12/2013 - 22:19

      Primeste de aici o feliuta cu urechi cu tot, impreuna cu cele mai frumoase ganduri de bine care-mi trec prin cap, si stii ca-mi cam trec🙂
      Sa ai un An Nou in care sa se adune atatea bucurii pe masura a atator asteptari ai si impliniri pe masura a cator dorinte ti-au asaltat sufletelul. Toate astea acum in anul care vine si La multi ani!

      • #36 by Bursucel on 31/12/2013 - 22:32

        Ei, să-ți fie noaptea asta frumoasă precum gândurile-ți, G.!🙂

        Și mai primește-o-mbrățișare… dar fuguța, cât mi-s degețelele încă lipsite de urme de tort…😉

  17. #37 by Dan on 31/12/2013 - 21:21

    Am ajuns târziu, acum când se împletesc aniversările. Încheiem un an (sau doi) urmează unul nou. Unul în care, ca să fiu în primul rând „asortat” cu blogul, am să-ţi urez „Succes !”. Succes în tot ceea ce faci. Un an nou mai bun, un an cu împliniri şi bucurii ! Sănătate multă ! Şi La mulţi ani !

    • #38 by succesulpe on 31/12/2013 - 22:11

      Tu niciodata nu ajungi tarziu ci doar iti place sa te lasi asteptat🙂
      Indiferent cand vor fi sosit, urarile tale imi aduc bucurie. Doresc ca la randul meu sa iti transmit sincere urari de bine si noul an sa iti aduca pe langa sanatate si fericire, mari impliniri in toate. La multi ani!

      • #39 by Dan on 31/12/2013 - 22:17

        Oi fi fost femeie într-o existenţă anterioară, ştiu eu ?😯 Că altfel nu-mi explic de unde mi se trage chestia cu „aşteptatul”…😆
        No, de data asta chiar am stat rău de tot cu timpul. Şi, dacă n-aş fi fost de serviciu în seara asta, nici acum nu aveam prea mult timp la dispoziţie.😆

      • #40 by succesulpe on 31/12/2013 - 22:24

        Pai sigur, altfel cum ai putea sa scrii atatea lucruri si atat de bine🙂
        Si mai lasa si tu munca aia , trage usa si da drumul la caini. Hai, astazi petrecem!

  18. #41 by mdany70 on 01/01/2014 - 15:57

    Sa fie cit mai curind urmatoarea aniversare.
    Go ahead.

    • #42 by succesulpe on 01/01/2014 - 21:20

      Adica cum vine asta?…
      Un an vine intotdeauna dupa un an, of doamne🙄

  19. #43 by Aliosa on 01/01/2014 - 21:13

    La Multi Ani 2014 !
    Aliosa.

    • #44 by succesulpe on 01/01/2014 - 21:19

      La multi ani Aliosa! Sanatatea, bucuriile si fericirea sa se tina scai de tine!

Puteti lasa un comentariu ...

