Prima zi din noul an

Prima zi din noul an este prilej de analiza a ce a fost si ce ce ne dorim ca sa urmeze.
Eu vreau doar sa multumesc Cerului pentru ce mi-a dat si celor care m-au ajutat sa ajung unde ma aflu.
Pentru toti aceea care au contribuit la asta, aduc un omagiu asa cum ma pricep si eu…
Filmul care urmeaza l-am facut pentru a marca astfel aceasta prima zi din noul an:


, , , ,

  1. #1 by krab607 on 01/01/2014 - 21:39

    La mulţi ani, G! Nu-i aşa că te simţi puţin ca un Creator? Nu-i aşa că purtăm în noi, latent, puterile de mici zeităţi? 🙂

    • #2 by succesulpe on 01/01/2014 - 21:54

      La multi ani krab_roscatel. Mi-as dori eu sa pot face macar a zecidemiamiliarda parte din ce poate sa faca Natura fara ajutorul omului.
      Fireste ca ne dorim cu totii ca sa devenim mai buni decat suntem. Aici nu vom putea ajunge decat daca reusim sa intelegem rostul si rolul nostru aici. Asa cum am spus, eu multumesc tuturoc celor care isi auduc contribuie la asta. Iti multumesc si tie krab_roscatel pentru posturile tale care nu de putine ori ma pun in situatia de a vedea si altfel de fata a lucrurilor! La multi ani cu multe realizari si posturi de exceptie!

  2. #3 by La Petite Fille de la Mer-july on 01/01/2014 - 22:43

    Am urmarit zambind clipul si am furat putin din starea de bine pe care o da maretia naturii .
    La multi ani, G, sa ti se implineasca dorintele si multumesc !

    • #4 by succesulpe on 02/01/2014 - 7:55

      La multi ani, De la Mer-july! Sa nu lasi nimic sa-ti intunece sufletul si fiecare clipa a vietii sa iti fie plina de bucurie si multumire. Nu astepta invitatie, vietii trebuie sa ii furi. Ea nu iti da, insa iti ingaduie sa alegi pentru tine ce iti place. 😛

  3. #5 by danaiana on 02/01/2014 - 9:12

    La mulţi ani!

  4. #6 by superduque777 on 02/01/2014 - 14:58

    Cu toată inima mea vă doresc un nou splendid 2014.

  1. just call my name | apatreceiubirileraman

Puteti lasa un comentariu ...

