Intre Craciun si Revelion

, ,

  1. #1 by krab607 on 04/01/2014 - 9:05

    Şi tu crezi/speri/tragi nădejde că „jocurile” s-au încheiat? De Sfîntu’ Ion ai uitat. Şi-nc-o dată măi flăcăăăi!😆

    • #2 by succesulpe on 04/01/2014 - 9:20

      In Romania nu se va auzi nicodata „les jeux sont faits, rien ne va plus…”
      Romanul ca neam de romini sau romani va gasi intotdeauna motive de petrecere. O stiau si vechii getodaci care ne-au transmis pente generatii mostenirea lor culturala in cuvinte care desemna apetitul acestora pentru petreceri prin cuvinte ca: abur, barza (sau lebede, la alegere), bordei cu derivatul sau, branza, mamaliga.
      Si uite asa din iarna-n vara spre victoria finala🙂

  2. #3 by racoltapetru6 on 04/01/2014 - 9:26

    Și totuși, producătorii și comercienții nu-s mulțumiți, explicându-ne că nu au avut vânzare ca în anii precedenți! Pă cine să crezi?!

    • #4 by succesulpe on 04/01/2014 - 9:31

      Fiecare doreste sa fie crezut.
      Comerciantii se plang tot timpul iar fauritorii de viata fericita sa se laude cu maretele realizari de bunastare a poporului, ma gandesc🙄

  3. #5 by Iustina D on 04/01/2014 - 10:32

    Hai că m-am distrat citind, graţie modului în care ai scris🙂. Acum, serios vorbind, e o mare porcăreală care se repetă an de an, plus de Paşte. Dar… eu am o întrebare, dacă nu-i cu supărare: tu ce ai mâncat în ultimele zece zile? Că doar dacă eşti vegetarian te cred că n-ai luat parte la măcelul colectiv de porci şi ouă…

    • #6 by succesulpe on 04/01/2014 - 10:56

      Eu nu am contribuit la marea porcareala decat prin consumul a 800 gr de carne de porc sub forma de friptura aromata cu de toate alea si 12 sarmalute cu smantana, micul dejun cu lapte sau ceai unt, branza si masline, sucuri de fructe all-in-one bagate-n blender. O sticla de sampanie si poate un litru de vin pe langa 250 ml de coniac, alaturi de o tufa de prajituri si fursecuri dar si o juma` de tort.
      Per total I feel good ta na na nana na…😆

  4. #8 by La Petite Fille de la Mer-july on 04/01/2014 - 12:16

    Banii dumneavoastra sunt aici ! Cam asa era un logo, eiiii, cu scumpirile ce urmeaza, intram in post . Neata, G. !

    • #9 by succesulpe on 04/01/2014 - 12:28

      Neata Petite Fillee! 😆
      Adica trebuia sa punem pe noi, ca ursii inainte de intrarea in hibernare?😯

      • #10 by La Petite Fille de la Mer-july on 04/01/2014 - 12:34

        Nu stiu, eu am fost mai delicata decat tine : fara alcool, fara munti de prajituri, am abuzat de fructe, recunosc .😀

  5. #11 by succesulpe on 04/01/2014 - 12:47

    Ai sa iesi greu din iarna🙂
    Fructele sunt pentru albine. Ui la tine, vrei sa ramai asa? 😯

  6. #12 by Cuvânta on 04/01/2014 - 15:08

    Eu nu am mancat deloc porc. Nu inteleg de ce oamenii continua sa manance porc, desi este carnea cea mai grasa…

    • #13 by succesulpe on 04/01/2014 - 16:03

      Probabil pentru ca sunt atat de draguti si rotunjori, de iti vine sa-i mananci nu alta🙂

  7. #14 by Poteci de dor on 04/01/2014 - 19:46

    Nu sunt şanse să ne revenim…

  8. #17 by Andreotti on 04/01/2014 - 23:14

    Moamăăăăă! Măi, dar s-a consumat, nu glumă!!
    Nu mă bag🙂

  9. #19 by Bursucel on 05/01/2014 - 3:01

    Românu’ poate, G.! Cine mai e ca el?! Crezi tu că degeaba vin ăi de la FMI cu fel de fel pretenții aberante? Sau degeaba-și aruncă prin marketuri străinezii toate „minunățiile culinare” pe care-ai lor nici măcar nu le-ar mirosi?😕

    În ton cu sărbătorile, îmi zbârnâie de zor în minte un Lăudați și cântați, și vă minunaaaaați!😯

    • #20 by succesulpe on 05/01/2014 - 20:33

      Romanul va gasi intotdeauna o posibilitate pentru orice. Sa fie un dar de la Dumnezeu sau poate un blestem?

      • #21 by Bursucel on 05/01/2014 - 22:55

        E și una, și alta, G. Depinde de care parte a gardului te afli când analizezi situația.😉

      • #22 by succesulpe on 06/01/2014 - 4:55

        Sa vedem cat de lunga in timp ne va fi bucuria bucurii ospatului.🙂

      • #23 by Bursucel on 06/01/2014 - 4:56

        Până la Marea Indigestie, asta e clar!😉

  10. #24 by danaiana on 05/01/2014 - 17:53

    Anul ăsta am fost cuminte. Adică n-am dat buzna în supermarket, n-am umplut cămările şi n-am gătit ca nebuna lucruri cu care să îndop frigiderele ca apoi să le arunc. Singurul stoc de alimente din casă a fost cel de portocale. Şi te asigur că am petrecut de minune !

    • #25 by succesulpe on 05/01/2014 - 20:39

      Incetul cu incetul ne inteleptim. Unii incepem sa intelegem ca sanatatea este mai pretioasa decat placerea gustativa de moment.
      Si apoi ce satisfactie este mai mare decat cea adusa de pacea inimii si linistea sufleteasca. Hrana este doar necesara.

Puteti lasa un comentariu ...

