Concert Bryam Adams

Astazi ne bucuram de prezenta lui Bryam Adams la Concertul de sambata.
Muzica, sampania si piscoturile sunt din partea casei. Usa ferestrele si volumul difuzoarelor sunt deschise la maxim!

Please Forgive Me

Heaven

Summer Of ’69

Let’s Make A Night To Remember

Can’t Stop This Thing We Started

All I Want Is You

  1. july


    Nu te intreb, acord prezumtia unui da . 😀

  2. Please forgive me… da da, că măcar atât să zic și eu de fiecare dată când mă rătăcesc din cauza GPS-ului 😳 (mama lui dar! 👿 )

  3. P.S. Mi s-a părut mie sau pe afișul inițial era trecut și Michael Bolton? 🙄

  4. Excelent concert! La bis ce e? 🙂

  5. O fi duminica, dar eu abia azi petrec 🙂

  6. Iartă-mă că am lipsit! Nu am internet! Mă chinui cu un modem!

***********************************************************************************************************************************************

