Capitalele europene ale culturii 2014

, , ,

  1. #1 by july on 19/01/2014 - 10:38

    Au candidat si de la noi ? Neata buna, G !

    • #2 by succesulpe on 19/01/2014 - 10:50

      Aha buna dimineata July. Dupa cate stii in anul 2007 pentru un an de zile orasul Sibiu a fost alaturi de Luxemburg, desemnate ca si capitale europeane. Abia prin 2020 ne putem gandi ca un alt oras din Romania va putea sa fie desemnat ca si Capitala Culturala europeana.

  2. #3 by racoltapetru6 on 19/01/2014 - 11:19

    Până atunci ne-am putea gândi la un oraș demn de această titulatură. Unul din Ardeal of course!🙂

  3. #5 by racoltapetru6 on 19/01/2014 - 11:31

    Dacă Sibiul a fost la înălțime, nici Clujul, Brașovul sau Târgu Mureș nu vor fi mai prejos. Zic eu.

    • #6 by succesulpe on 19/01/2014 - 11:34

      Sa vedem cum o sa stam la capitolul „nu doar pentru ceea ce este, ci pentru ceea ce isi propune sa faca”

  4. #7 by Lia on 19/01/2014 - 12:10

    „Cum v-ati simti sa stiti ca, macar fizic, prin mana voastra au trecut toate cartile Bibliotecii Nationale?”

    „G”, cred că fizic aş avea febră musculară :))))))…
    hmmmmmmm, cred că mai mult aş încurca dacă aş participa la astfel de „muncă”… nu m-aş putea răbda să nu răsfoiesc unele cărţi.
    Cred că m-aş simţi muuult mai mai necitită :P… cred că aş conştientiza o dată în plus cât de puţine ştiu, cât de puţin am citit😀

    • #8 by succesulpe on 19/01/2014 - 12:43

      Pentru ca nu ma mai astept sa mai raspunda cineva provocarii mele am sa ma destainui. In primul rand iti multumesc ca ai raspuns invitatiei mele de a da frau liber imaginatiei. Si nu ma mir, pentru ca nu este prima data cand intuiesti exact ideea care ma calauzit in scriere In al doilea rand era si elementul asupra caruia m-am aplecat si eu in meditatie. Cred ca participand la un astfel de eveniment, trebuie sa incerci un amestec de sentimente foarte profunde de bucurie sau frustrare de placere sau ingrijorare, de placeere sau enervare🙂

  5. #9 by Iustina D on 19/01/2014 - 13:33

    Sincere vorbind (şi cu părere de rău, dar acesta este adevărul), la noi nu ştiu care ar fi fost procentul de „pierderi pe drum”… cu siguranţă nu 0. Altfel, cred că ar fi emoţionant.

    • #10 by succesulpe on 19/01/2014 - 13:40

      Uuu… la asta nu m-am gandit 😆
      Probabil ca de asta este unul din multele motive pentru care Riga fost aleasa ca si capitala europeana, nu ?
      E o chestiune simpla de …cultura.

      • #11 by Iustina D on 19/01/2014 - 13:52

        Totusi, nu ne putem plange. Am avut si noi Sibiul, nu? Statistic vorbind, va trece ceva timp pana o sa fie din nou un oras de la noi.

      • #12 by succesulpe on 19/01/2014 - 14:25

        Gurile rele spun de anul 2020 unde vom avea un oras desemnat alaturi de altul din Irlanda.

  6. #13 by Bursucel on 19/01/2014 - 20:56

    Eh… mă integrez și eu în cor și spun Mi-ar plăcea să văd un așa lanț uman și la noi!🙂
    Mdea, știu, lasă că vin ele alegerile – o să se formeze lanțul uman la distribuția de pixuri…:mrgreen:

    • #14 by succesulpe on 19/01/2014 - 21:17

      Macar daca s-ar face un lant la mersul la sectiile de vot 😆

      • #15 by Bursucel on 19/01/2014 - 21:37

        Slabe speranțe, că de-acolo nu se capătă nimic, nu? Nici măcar o amărâtă de ștampilă acolo, că ți-o iau ăia din mânuță de cum ieși din cabina de vot!🙄

      • #16 by succesulpe on 19/01/2014 - 22:34

        Ba se capata experienta, pentru inca patru ani de zile😆

      • #17 by Bursucel on 19/01/2014 - 23:14

        Experiență, zici?😆
        Drăguț, nu zic nu – eu i-aș fi spus Se confirmă teoria Orbului Găinilor,,,🙄

Puteti lasa un comentariu ...

