Amintiri

Zilele trecute am reauzit o melodie care mi s-a pus la suflet atunci, candva, demult.
Cand am ascultat-o prima data, nu am asociat-o cu nimic, pentru ca se spune ca orice melodie o pastrezi in suflet, tocmai datorita faptului ca este asociata unor trairi si sentimente legate de un anumit moment al vietii, trait la o mare intensitate. Sau poate ca da. Cu trasaturiele exceptionale ale unui chip, aflat intr-o reclama pentru nu stiu ce make-up de la Revlon. O reclama remarcabila.
Cum am reusit sa ii retin cateva cuvinte din refren, nu a fost greu sa o gasesc:

  1. #1 by eumiealmeu on 25/01/2014 - 15:03

    a fost o reamintire excelentă a unor vremuri de multă vreme duse…🙂

  2. #2 by succesulpe on 25/01/2014 - 16:26

    Cred ca de acum vreo… 20 de ani in urma 😆

  3. #3 by Andreotti on 25/01/2014 - 18:11

    Heheeeee, ce vremuri…mi-o amintesc prea bine!🙂 Aiii, ce bătrână sunt!

    • #4 by succesulpe on 25/01/2014 - 19:17

      Acum 20 de ani erai la gradinita mai😆

      • #5 by Andreotti on 25/01/2014 - 19:20

        Eram la un pas de a termina liceul🙂
        Ce știi tu?!😉

      • #6 by succesulpe on 25/01/2014 - 19:24

        Pe tine nu te-au mai primit la gradinita. Te-au trimis direct la liceu? 😯
        Asa se explica…. Si pentru ca veni vorba de amintiri, care este melodia ti-a ramas asa?

      • #7 by Andreotti on 25/01/2014 - 20:00

        M-am născut liceeancă😛

        Melodia? Melodii…greu de ales!

  4. #8 by Bursucel on 25/01/2014 - 22:28

    Iar ai păpat resursele, de s-a anulat concertul?!😯

    G,, ești atât de romantic astă-seară… Așa că te iert și pun pe replay iar melodia.😉

    • #9 by succesulpe on 27/01/2014 - 11:05

      Ba nu este adevarat. Am fost plecat doar in Caraibe pentru ca sa inchei contracte cu artistii ce vor veni la concertul de sambata🙄

      • #10 by Bursucel on 27/01/2014 - 14:43

        Ei, nu mai spune! Parol?!🙄

Puteti lasa un comentariu ...

