Olimpiada de iarna, a inceput

, , ,

  1. #1 by racoltapetru6 on 27/01/2014 - 11:08

    Din surse demne de toată încrederea am auzit că printre olimpici s-au strecurat și profesioniști. Ei participă tot la sportul cu lopata și degajează mașinile din parcare, blocându-le pe celelalte. O ramură foarte bănoasă!🙂

    • #2 by succesulpe on 27/01/2014 - 11:12

      Imi cer scuze, insa nu am putut urmari toate probele sportive😆
      Stirile si transmisiile sportive locale sunt intotdeauna binevenite 🙂

  2. #3 by july on 27/01/2014 - 11:52

    Pentru japonezi, totul este olimpiada . Neata, G !

    • #4 by succesulpe on 27/01/2014 - 12:01

      Sa speram ca este buna dimineata si sa vedem ce ispravi vor mai face sportivii nostri astazi.
      Emulatia asta nascuta din eforturile sportivilor nostri, m-a facut si pe mine sa-mi incerc fortele in proba de la aruncarea zapezii. Dupa cum am putut constata, cred ca m-am inscris la o proba gresita .In loc sa aleg varianta pe echipe, am ales-o pe cea de simplu masculin😆
      O zi buna sa ai.

      • #5 by july on 27/01/2014 - 12:03

        Eu m-am inscris la proba de patinaj, nici macar artistic ! 😆

      • #6 by succesulpe on 27/01/2014 - 12:08

        Banuiesc ca ai si un costum potrivit probei la care concurezi. Daca pentru patinaj viteza nu iti trebuie decat un pantalon potrivit, la cel de patinaj fie el si neartistic iti trebuie o fusta scurta, pentru note mari la impresia artistica🙂

  3. #7 by Bursucel on 27/01/2014 - 14:41

    Eu… pe cuvânt, am mâncat din brânză, G.!😳 De capră, că pe-aia de oaie au oprit-o din circuitul normal de producție. Cică – e zvon, de-i adevărat, rogu-te să confirmi! – la final va fi dată cu mare pompă și brânza de oaie pe care, cică, o vor face toți participanții la Jocuri… O fi adevăraaat? N-o fi?🙄

    • #8 by succesulpe on 27/01/2014 - 18:30

      Cum toti fac o branza din toate, vom fi cea ma mare tara exportatoare de branza 🙂

      • #9 by Bursucel on 27/01/2014 - 20:08

        … dacă și numai dacă trece de papilele gustative ale viitorilor consumatori, nu? Că, de le rămâne în gât, tare mi-e că rămânem… troieniți în munți de… brânză!😆

Puteti lasa un comentariu ...

