DUMNEZEU EXISTA !

Daca se mai indoieste cineva despre existenta lui Dumnezeu, il desfid. Daca cineva mai crede in porcaria aceea de zeama primordiala in care s-au amestecat niste gaze si substante chimice, formand in final prima celula vie avand viata, putere de divizare si autoreproducere, il desfid si il provoc sa isi priveasca un deget de la mana si sa enumere cate tipuri de celule contine, pentru unghie pentru piele, pentru muschi, pentru firele de par, pentru nervi, pentru oase etc si sa imi spuna de ce nu se amesteca intre ele ci fiecare are functia si inteligenta ei, cu puterea de a se hrani, trai si reproduce perfect. Asta nu inseamna Hazardul. Asta inseamna Inteligenta Universala, Dumnezeu  si VIATA.
Daca poate cineva sa faca macar un singur fir de iarba sa imi spuna. Daca poate cineva sa imi spuna cate zeci de mii de miliarde de ani sunt necesari pentru ca printr-un proces chimic sa apara asa ceva pe lume… sa imi zica! Il desfid!

Exista

.


, , ,

  1. #1 by july on 16/02/2014 - 8:23

    G, ce pasare este ? Privighetoarea ?

    • #2 by succesulpe on 16/02/2014 - 8:24

      Dumnezeu stie… 😯

      • #3 by july on 16/02/2014 - 8:25

        Azi e zi de odihna si pentru EL, nu-mi raspunde la intrebare :mrgreen:

      • #4 by succesulpe on 16/02/2014 - 8:28

        Raspunsurile ti le da doar cand si doar daca are chef. Stiu si eu asta …
        Dar nu-i privighetoare, pe ce lume traiesti? Privighetoarea-i mova!

      • #5 by july on 16/02/2014 - 8:30

        cica este din specia ei
        Gusa albastra, pasare de vara din neamul privighetorilor

      • #6 by succesulpe on 16/02/2014 - 8:33

        Imediat sa-i analizez gusitza…. nu pleca!

      • #7 by succesulpe on 16/02/2014 - 8:38

        S-ar putea sa ai dreptate Zana a Valurilor marii…
        Tare inclin cum ca se prea poate sa ai dreptate.

      • #8 by july on 16/02/2014 - 8:42

        Vedem, vedem, G., poate primim si alte raspunsuri .

  2. #9 by 9 on 16/02/2014 - 9:32

    Ce te-a facut sa scrii asa de inversunat?🙂 E bine sa crezi ca exista, nu pierzi nimic. Pierzi doar daca nu crezi si totusi El chiar exista, nu?🙂

    • #10 by succesulpe on 16/02/2014 - 9:50

      Multi obisnuim sa fim deschisi la opiniile si parerile celor care sunt acceptati in unanimitate ca somitati in lumea stiintei. Urmarim seriale de stiinta, ascultam comentarii si poate ca uneori nu le putem accepta opiniile.
      Duminica este un timp al gandului liber zburator si priveam printre multe altele, aceasta imagine.
      Atunci nu am putut sa ma abtin, sa nu afirm asta.

      • #11 by 9 on 16/02/2014 - 9:56

        Noi, oamenii, suntem deschisi si la existenta unei Inteligente Superioare care ne coordoneaza viata, doar ca uneori ne revoltam atunci cand suntem supusi durerilor omenesti. De cele mai multe ori ne aducem aminte de Divinitate doar atunci cand suntem nefericiti, fie ca-i imploram ajutorul, fie sa ne revoltam impotriva destinului care ne-a fost harazit. Rar ne aducem aminte sa-i multumim atunci cand viata noastra e frumoasa.🙂

      • #12 by succesulpe on 16/02/2014 - 10:00

        Probabil de asta uneori suntem facuti sa mai suferim cate putin. Macar cate o raceala asa, de control 😆

  3. #13 by racoltapetru6 on 16/02/2014 - 10:23

    Nu aș putea suporta să mă desfidezi! Și nici nu pot să te contrazic!😉

    • #14 by succesulpe on 16/02/2014 - 10:27

      Trebuie sa recunosti ca nici miloane de Big Bang-uri nu ar fi fost capabile sa faca asa o… pasarica 😆

  4. #15 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/02/2014 - 10:34

    Ooo, este rouge-gorge! Am brodat eu!

    • #16 by succesulpe on 16/02/2014 - 10:44

      Cu toate ca nea gogla asta nu a vazut in viata lui asa ceva, pe tine te cred. Stiu ca tu ai grija de toate pasaruicile astea sa fie asa frumoase …

  5. #20 by Mélanie on 16/02/2014 - 10:50

    🙂 wow, quelle autorité, I’m deeply impressed!🙂 remember this:“la femme est un oiseau qui annonce la lumière du jour…”🙂
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/2013/11/27/la-femme-est-un-oiseau-qui-annonce-la-lumiere-du-jour/

  6. #22 by Ieri Azi Maine on 16/02/2014 - 12:12

    Bine ca e inca rece afara si racesti repede nervul🙂

  7. #25 by Mihaela C.P. on 16/02/2014 - 18:46

    Ce pasare frumoasa!
    As vrea sa ai dreptate.

    • #26 by succesulpe on 16/02/2014 - 19:31

      Te mai indoiesti? Poate vreo fiinta de oriunde din Universul stiut, sa puna cap la cap, celula cu celula si sa „construiasca” asa ceva? 🙂

      • #27 by Mihaela C.P. on 16/02/2014 - 19:44

        Mda, prin clonare de exemplu🙂.

      • #28 by succesulpe on 16/02/2014 - 19:45

        Clonarea cui, daca nu exista nimic in Univers?😯

      • #29 by Mihaela C.P. on 16/02/2014 - 19:47

        Eu ma referam la momentul prezent.Ce o fi fost candva, cine mai stie?

      • #30 by succesulpe on 16/02/2014 - 19:53

        Priveste cu atentie florile. Si ele te urmaresc si pot sa iti raspunda la multe intrebari…

      • #31 by Mihaela C.P. on 16/02/2014 - 20:28

        Exista o energie creatoare, pe care unii au numit-o Dumnezeu, iar altii ”supa primordiala”. Problema insa nu este creatia, ci ce se intampla dupa moarte.

      • #32 by succesulpe on 16/02/2014 - 20:30

        Probabil ca fiecare se intoarce ACOLO de unde a venit 😯

  8. #33 by krab607 on 16/02/2014 - 20:24

    Admiraţia pe care o trăim în faţa Creaţiei ne conduce logic către o astfel de afirmaţie. E mai mult intuiţie şi mai puţin percepţie.Nici n-ar fi posibilă…🙂 Eşti un spirit sensibil, G!

    • #34 by succesulpe on 16/02/2014 - 20:29

      Si tu dispui de o extraordinara perceptie a spiritelor sensibile😆

      • #35 by krab607 on 16/02/2014 - 20:30

        Îmi puneai cumva la îndoială talentul? Văd şi repede şi bine😉

  9. #36 by Bursucel on 16/02/2014 - 23:23

    G., în caz de apare vreunul care să spună că eu sau minunăția asta de Lilac-breasted Roller am fi ieșit din supa aia primordială și că n-am fi opere desăvârșite de Bunul, să-mi zici, da? Pregătesc oo special pentru ghinionist, să știi!👿

    • #37 by succesulpe on 17/02/2014 - 7:27

      Vin si eu cu doo cofraje😆
      Nu-mi vine a crede ca acuma stim cum se cheama minunea asta mica. Iti multumesc ca mi-ai spus cum o cheama pe micuta. Aveam o 8sesie deja.😯
      Uite ma duc chiar acum, sa-ti aduc copacul care face pisuci…

      • #38 by Bursucel on 17/02/2014 - 19:39

        😆 8sesie, zici, ai?😆

        P.S.😯 Ia zi-mi drept, știai că Lilac-breasted Roller e pasărea națională a Botswanei și a Kenyei?😕

      • #39 by succesulpe on 18/02/2014 - 15:26

        Trebuie sa recunosc ca nici macar numele nu il cunosteam, insa m-am bazat pe prieteni care ca intotdeauna mi-au intins o mana de ajutor la greu.
        Desigur ca dupa asta m-am culturalizat si eu timp de multe minute, cititnd despre aceasta minune, tot ce am gasit, ca pedeapsa pentru lipsa mea de cunostinte. Acum stiu inclusiv faptul ca micuta este pasare nationala a Botswanei si Kenyei isi face veacul prin zone inpadurite mancand insecte si timpul liber se ocupa cu clocitul celor 3-4 oua pe care le clocesc pe rand cand ea, cand el.. Interesant nu ?😛

      • #40 by Bursucel on 19/02/2014 - 0:21

        Daaa, interesante chestii… Dar nu mă mai miră nimic legat de Botswana, zău!😛

      • #41 by Bursucel on 17/02/2014 - 20:22

        Știi… să nu râzi, da?! Abia aștept să văd pisucile astea…😳
        Sau poate… pisucii ăștia… Nah, că nu le nimeresc genul!🙄

      • #42 by succesulpe on 18/02/2014 - 15:49

        Ai putintica rabdare sa vina o zi cu soarea si sa ii adun pe toti la loc nu?😯

      • #43 by Bursucel on 19/02/2014 - 0:22

        😯 Numai să nu fie ziua aia cu soare de-i zice Sfântu-Așteaptă, da?🙄

  10. #44 by Mirela on 17/02/2014 - 20:14

    Ce mi-a placut postarea asta a ta !…. si nu numai pasaruica din poza e dovada, ci tot ce misca pe planeta asta, toata ordinea lucrurilor, tot aranjamentul savant care le-a asezat pe toate la locul lor. Vezi asta in tot ce e celula vie. Iar peste toate, marele dezechilibru care e omul cu ratiunea (si adesea rautatea) lui si pentru care tocmai de-aia s-au dictat Scripturile, ca sa-i fie indrumar pentru a fi liniste si bine. E atat de clar totul incat numai daca nu vrei nu vezi ceea ce e evident. Ce „supa”, ce gaze si chimicale care stau la baza si care, INTAMPLATOR, s-au asezat asa cum sunt acum ?!… asta suna atat de neverosimil (ca sa nu spun prostesc) incat ti-e practic imposibil sa accepti asa ceva. Ce bine ca e Dumnezeu !… chiar daca avem atat de des, atat de multe sa-i reprosam…😉

    • #45 by succesulpe on 18/02/2014 - 15:34

      Am ramas placut impresionat de modul in care ai receptionat mesajul pe care am vrut sa il transmit cititorilor mei. Imaginea pasarii este cea mi-a declansat valul de cuvinte ce nu s-au putut opri fara a fi adus la mal, toata esenta gandurile ce pluteau fiecare prin cele parti ale oceanului de ganduri ale mintii mele. Iti multumesc pentru mesaj🙂

      • #46 by Mirela on 18/02/2014 - 21:26

        Pai, la asa postare frumoasa, asa reactie a mea…. adica e meritul tau🙂 .

      • #47 by succesulpe on 18/02/2014 - 21:47

        Iti multumesc mult Mirela🙂

  11. #48 by Lia on 22/02/2014 - 10:12

    Nu te pot contrazice, G, Dumnezeu cred că există în inima şi-n mintea fiecăruia. Nu cred în popi, în biserică şi în „poveşti” de adormit sau speriat copii… dar cred în forţa, echilibrul şi puterea universului.
    Foarte fain exemplarul acesta de prigorie… doar mâna talentată, divină, a universului a putut creea un aşa colorit.

    • #49 by succesulpe on 22/02/2014 - 10:17

      Era doar o personificare a Inteligentei Universale daca vrei. A Ceva ce a fost capabil sa creeze tot ce ne inconjoara, incepand cu aerul si terminand cu Capetele infinite ale Universului Nestiut.🙂

  1. Mi-a fost tare, tare dor de voi ! | Hipertensiv

Puteti lasa un comentariu ...

