A venit primavara!

Imi aduc aminte ca raspunsul mamei mele atunci cand ii raspundeam ca este cald, uneori era ceva de genul:
-Daa este cald de casca mâţele!
De atunci am inteles ca atunci cand vine primavara ies mâţele la soare si casca 8O.
Priveam acum cateva zile pe geam si ce sa vad: o mâţa urcata intr-un copac casca cu nesimtire…
Atunci mi-am spus in gandul meu …Prietene gata s-o dus iarna asta si gata vine vremea fustitelor.
Si pentru ca sa imi onorez o promisiune facuta zilele acestea, pentru ca la mine o promisiune inseamna o datorie de onoare ce trebuie respectata, am adus aici dovada:

pisuci

Zilele trecute vorbeam de pasarile minunate ale Bunului Dumnezeu pe care le-a lasat ca dovada existentei lui. Cum aceasta pasare datorita frumusetei sale a devenit pasarea nationala a Botswanei, am cautat si alte asemenea pasari deosebite care isi duc traiul pe acele meleaguri. Uitati-va ce am gasit:

capre

Ma gandesc ca si la ei a venit primavara si s-au intors pasarile calatoare si isi fac cuiburi…
PieS: Azi am vazut trei cocori pe cer. Cred ca o fi de bine.

  1. july

    Copacul cu capre parca ar ilustra proverbul,,capra sare masa, iada sare casa ” . Seara buna, G. !

    • Buna seara si primavara sa-ti fie si tie prilej de bucurie si de sarit… ma rog ce vrei tu. Eu tot sar in doua picioare de bucurie ca se termina odata cu hainele groase si incaltamintea grea. Cat despre capre pentru mine au reprezentat intotdeauna un mister. Sunt absolut incredibil de curioase si curajoase 😆

  2. 9

    Moaaaamăăă ce de paseri călătoare!!! 🙂

  3. Măi, nene?? Ce-i aici? S-a-ntrunit comitetul pisicilor, caprelor și-altor păsări călătoare? Sau e bar de negri?? 😯

  4. Copacul care face ciori, pisici, capre,…
    Oare o fi existând și copacul care face OAMENI?
    Că tare le mai simt lipsa, uneori.

  5. fulgdepapadie

    Un copac cu mâți … este tot ce-mi pot dori! 🙂 va fi noul ‘spring heat’ .

  6. Vreau și eu un altoi din copacul cu capre! Sau mai bine unul în care crește direct brânza! 🙂

  7. Dan

    Văăăăăleeeeuuu … Câte mâțe, frateeee … 😯

  8. E nedrept să aflu abia la vârsta asta că pisicile cresc în copaci. 😦
    Şi cum se numeşte ăla, mâţui? Sau mâţar?

  9. hahaha!!! 🙂 I love cats and goats, too… mi-ai dat o super-idee cu caprilii (marocane?!) catarate-n argani… ca le-am pozat la fata locului… 🙂 bonne soirée, Mr Gé et à+! 🙂

  10. Sâmbăta trecută am văzut si eu un semi-V ca să zic așa (că adică era incomplet, dar era !) , pe cerul asfințitului, zburând spre vest. Dacă au început să apară ele eu zic să ne pregătim deja hainele de primăvară, mai mare siguranță nici cu Accuweather nu ai, zău.
    Pisicile alea precis erau într-o nuntă, fac și ele adunări ca și cățeii, ceva de groază 🙂 .

    • Nu-i asa ca e fain. Chiar daca pisicile s-au apucat de nuntile de februarie cu miorlaiturile asociate, si cocorii fac V-uri mai mult sau mai putin complete pe pe cer, ma bucur nespus ca s-a terminat cu frigul si umezeala. Sa vina floricelele, fluturii si pasarelele… 😉

  11. Lia

    Mister „G”, mie nu-mi plac mâţele, dar îmi plac „apele” primăverii… să vină dară primăvara cu alaiul ei de flori, fiori şi trezit la viaţă. 🙂

***********************************************************************************************************************************************

