Rujatul la volan

  1. Sa ,,pupe” parbrizul ? 😆

  2. :))))poate nici nu ti-a raspuns,deci n-ai pierdut nimic

  3. Uite de aia nu am eu carnet… 😀 😀

  4. Pfiuu, G… Mi-o închipui comentând cu prietenele, vădit indignată că s-a-nmulțit numărul ălora de nu știu să aprecieze femeile frumoase la volan… „Ăia… cum le zice, fată?! 🙄 ”
    Lăsând gluma la o parte – nu te otărî degeaba, repetă-ți chestia aia cu Prostia sigur e infinită! și mergi mai departe cât de calm poți tu! Bine că nu toate șoferițele sunt ca respectiva! 🙂

  5. Femeia și când moare vrea să fie aranjată impecabil, iar la volan sunt riscuri mari să se întâmple o asemenea tragedie. Mai ales dacă sunt începătoare în ale conducerii. Dar să mai avem puțintică răbdare. În curând se va ajunge la conducerea pe pilot automat, iar femeile vor avea și opțiunea unui serviciu make-up la volan! 🙂

    • O femeie la volan reprezinta o imagine placuta in peisajul stradal si nu numai. Intre aceasta si pana la statutul de pericol public este o distanta a carei valoare este direct proportionala cu numarul de neuroni in viata, din creierul respectivei. In rest, eu sunt un mare admirator al frumosului.

  6. long story, short and simple: NU posed rouge-à-lèvres, deci nu ma „rujez” nici acas’, nici la volan… am 2 tuburi de brillant-à-lèvres pe care le „aplic” daca si când mi-amintesc de ele… 🙂

Va multumesc pentru opinie

