2Cellos in concert

Intrerupem calatoria nostra muzicala pentru un eveniment de exceptie la care am participat cu totul intamplator pe drumul de intoarcere spre casa, dorind sa trec prin Croatia de unde voiam sa aduc un aer muzical balcanic pentru cititorii fideli ai blogului. Totul s-a petrecut intr-un magazin muzical.
2Cellos – Highway To Hell feat. Steve Vai

Concertul care a urmat acestui moment, nu mai necesita nici o descriere.
Sunteti cu totii invitatii mei la arenele romane din orasul cu acelasi nume din Croatia, pentru ca sa-i vedem pe baietii astia* care au cucerit lumea prin talentul lor si care nu au mai avut timp sa astepte pana vreun mare manager i-ar fi gasit sa ii angajeze pentru cate un concert, pe una din marile scene simfonice ale lumii. Se pare ca lumea s-a schimbat si cei care vor, inca mai pot sa tina pasul, cu schimbarile continue care apar zi de zi. Sau nu…
2CELLOS – Thunderstruck

2CELLOS – Highway To Hell

2CELLOS – Back in Black

* Cei doi tineri din Croatia, Luka Šulić si Stjepan Hauser, au fost descoperiti dupa ce au facut upload pe Youtube, piesa lui Michael Jackson, in interpretare proprie „Smooth Criminal”.
A urmat semnarea unui contract cu Sony BMG Masterworks, celebra divizie muzicala.
Šulić, s-a nascut in Slovenia iar Hauser, in Croatia, Šulić a studiat la Academia de Muzica din Zagreb apoi la Viena si la Royal Academy of Music din Londra.
Hauser a urmat cursurile lui Royal Northern College of Music din Manchester, apoi si-a completat studiile la Trinity College in London.
2CELLOS – Hurt

.
.


, ,

  1. #1 by krab607 on 01/03/2014 - 20:44

    Pe puştii ăştia de pe unde i-ai mai gasit? Jos pălăria pentru virtuozitate însă încercarea de a sustine instrumental piesele AC/DC mi se pare, cum să-i zic🙄 drăgălaşă? Oricum, citesc mai sus că pentru ei, viitorul sună bine😉 însă eu prefer varianta clasică, suspinul sau accentele grave ale violoncelului. Cam ca-n ultima piesă. Mai de corazon simţitor🙂

    • #2 by succesulpe on 01/03/2014 - 20:50

      Asa cum ai vazut baietasii au intrat in magazin peste mine. Asa ca pe urma, eu i-am urmat eu la concertul pe aveau sa il sustina la arenele romane, este povestea pe care o vezi aici.
      Trebuie sa recunosti ca un violoncelist nu isi gaseste locul decat intr-o orcheste simfonica sau de camera si …cam atat. Baietasii astia au spart toate barielele pentru ca au avut curajul sa inventeze. Au avut curaj! Asta-i secretul succesului.

  2. #3 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 01/03/2014 - 20:58

    Eu n-am auzit de ei, dar cred și eu că sunt curajoși! Cling!

    • #4 by succesulpe on 01/03/2014 - 21:11

      Pai La Fee, pentru ce sunt eu aici? Nu pentru a pune in evidenta succesul, curajul, initiativa, frumosul si inteligenta si asta doar pentru ca sa ma opresc aici🙂

      • #5 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 01/03/2014 - 21:15

        Și, desigur, ești și modest pe deasupra!😀

      • #6 by succesulpe on 01/03/2014 - 21:17

        Da, ce sa fac daca pe langa toate alea mai sunt si oarecum modest?🙄

      • #7 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 01/03/2014 - 21:24

        Trebuie să ne mai dai și nouă din surplus! Te învăț eu cum, dar nu acum, că au venit fetele la mine pe blog!

      • #8 by succesulpe on 01/03/2014 - 21:31

        Sa inteleg ca in seara asta nu mai am nici o sansa sa spun si eu o vorba 😆
        Sa aveti cu toate o primavara frumoasa si plina de bucurii si culoare! Hai stai cu fetele acolo🙂

      • #9 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 01/03/2014 - 21:33

        Si tu să ai parte de o primăvară cu tot dichisul!
        Fetele s-au ascuns!

  3. #10 by Bursucel on 01/03/2014 - 22:11

    Geniali băieții ăștia, G.! Mai că-mi vine să te pup că i-ai adus!🙂

    • #11 by succesulpe on 02/03/2014 - 7:07

      Ei, am dat de ei pe drum, fiind plecat din Caraibe, si mergand spre Orient, de unde voi aduce ceva pentru sambata viitoare.🙂

  4. #12 by arakelian on 04/03/2014 - 10:17

    cam brutali cu instrumentele pt gustul meu. Eu am ramas inca ‘pe directia’ Apocaliptica.

    • #13 by succesulpe on 04/03/2014 - 21:14

      Sunt de acord cu tine. Intentia mea era de a scoate in evidenta faptul ca in ziua de astazi trebuie sa ai initiativa si curaj pentru ca sa poti iesi pe piata cu ceva. Ca sa vinzi… Generatia care asculta valsuri se pierde incetul cu incetul. Cei care vin din urma vor altceva, tot mai altceva. Multumesc pentru comentariu.🙂

      • #14 by arakelian on 04/03/2014 - 21:44

        si eu sunt de acord cu tine, dar tot mi-e mila de instrumente🙂

Puteti lasa un comentariu ...

