Norah Jones

Pentru ca lunea nici iarba nu creste, pentru ca soarele si caldura lui se mai lasa asteptate inca vreo saptamana de zile, pentru ca este de dupa duminica… si pentru o mie de motive …

Norah Jones – Come Away With Me

, ,

  1. #1 by july on 03/03/2014 - 9:20

    O saptamana frumoasa, G !

  2. #3 by racoltapetru6 on 03/03/2014 - 9:28

    Azi nu crește iarba, mâne-s trei ceasuri rele, poimâine e post… Per ansamblu se anunță o săptămână minunată, nu?🙂

  3. #5 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 03/03/2014 - 14:43

    Ooo, ce-mi place… Si afinele, desigur… Pupicei!

  4. #12 by krab607 on 03/03/2014 - 17:23

    Giii…tu sabotezi mersul înainte al omenirii şi trecerea timpului? La modul sublim, desigur😉
    Pe ritmurile astea crezi tu că poate să crească PIB-ul? E totuşi luni, for God sake! Nu răsuci şi tu cuţitul în rană😆
    Pină viiineeeriiiiiii mai este atîtaaaaaa!

  5. #14 by Mélanie on 03/03/2014 - 19:46

    HL=huge like, Gé…🙂 am cunoscut-o personal în mai-2012… small world, indeed!🙂 voilà – daca ai some spare time si „chemare”(interes!), of course…🙂

    8 mai, IAH-Houston Intercontinental Airport…

    Citesc monitorul si constat ca avionul prevazut pentru Dallas e “delayed”, se anunta dupa câteva minute ca va fi înlocuit din motive tehnice si ca va decola cu cel putin 45′-întârziere. Aud peste umar o voce suava, blânda:”excuse me, for how long?…” Ma întorc si zaresc o tânara mai scunda decât mine, cu ochelari de soare “à la Jacky Kennedy”, îi raspund:”he said about 45′…” Îsi înlatura ochelarii, îmi multumeste si… figura mi-e cunoscuta! Îmi sezizeaza surpriza si se prezinta:”hi, I’m Norah!” – “Miss Norah Jones, right?” Zâmbeste si-mi confirma!

    Norah e nascuta la NYC, fiica “sitarului” indian Ravi Shankar si-a producatoarei Sue Jones, sora(de tata) a “sitarei” Anoushka Shankar. Si-a petrecut copilaria la Grapevine, Texas si la Dallas, unde revine periodic, cu bucurie si nostalgie. În asteptarea avionului, ma întreaba daca-s canadiana, ca majoritatea americanilor:”are your from Québec?…” – “Nope, I come from France!” Abordam subiectul “muzica”, of course. Ultimul ei album “Back to Manhattan” a fost înregistrat la… Los Angeles! O întreb:”why, how come in LA?” – “Well, it was so nice there, I brought my dog and we’d go hiking on the weekends…” – Aha, deci conditii excelente, fun in the sun?…🙂 – “not so much…” Caci “Little Broken Hearts”(dupa o despartire extrem de painful…) e un amestec de pop-jazz de-acum zece ani(“Come away with me”) – cu senzatia “întunecata” de tristetze, dar cu-aceeasi voce calda, ce “curge-n” suflet… Continua:”you know, fiecare disc îmi da impresia ca-i un moment anume, situat undeva în timp…” Are doar 33 ani si pare înca o adolescenta! “Am trecut prin multe… toate m-au ajutat sa înaintez, and I did move on!…” – “well, esti mai “în vârsta” acum, e normal, nu?…” Se uita la mine si râde:”yeah, I guess I KNOW I am…”🙂

    Discutam de vreo juma’ de ora, ca si cum ne-am fi cunoscut si întâlnit deja… Îmi precizeaza ca merge la rude si vechi prieteni texani, pentru 48h, apoi va zbura spre NYC si back to LA, la sfârsitul lunii… “Oh, you fly to sunny Florida?…” Îi mentionez itinerariul, adauga:”wow, I’ve never been to all those places, lucky you! You’ll love Miami Beach & the Keys…” Auzim ca îmbarcarea pentru Dallas-Fort Worth va începe peste câteva minute, pentru 50′ de zbor Norah e în clasa-turist, ca si mine, desi e o vedeta!🙂 îi spun c-am admirat-o în “My Blueberry Nights” cu Jude Law & Natalie Portman, ca m-a impresionat când am vazut-o, auzit-o cântând la înmormântarea Danei Reeve, vaduva lui Christopher Reeve aka Superman… Un zâmbet la fel de amical si-un “thank you, Melanie!” ce mi-au mers la inima… Have a safe trip, good-bye Miss Jones and see you in France!🙂 – caci intentioneaza sa “concerteze” în Europa asap…

    • #15 by succesulpe on 03/03/2014 - 20:21

      Ei uite si tu cum se brodesc evenimentele, incat nici chiar daca ti-ai fi dorit, nu ar fi putut iesi asa.
      O simpla intarziere la decolare ti-a oferit prilejul de a intalni o persoana placuta cu care sa poti schimba cateva cuvinte si care sa-ti lase o impresie deosebit de placuta a carei intensitate, dupa cum observ nu
      s-a pierdut peste ani. Am remarcat-o si eu pe draguta de Norah Jones, cum era si normal, in filmul acela de prin 2007. La momentul acela nu o prea cunosteam ca si cantareata chiar daca melodia “Come away with me” avea sa-mi ramana la suflet pentru totdeauna.

  6. #16 by Eda on 03/03/2014 - 20:11

    Frumos frumos !🙂

  7. #18 by Mirela on 03/03/2014 - 21:09

    Frumos. E si un pic trist, dar e genul ala de melancolie care pica bine uneori😉

  8. #19 by Bursucel on 03/03/2014 - 22:38

    He he… asta-i una din melodiile pe care le-aș asculta chiar de n-ar crește iarba! Pe cuvânt, G.!🙂

  9. #20 by Camelia - Nicorina Edu on 03/03/2014 - 23:13

    Retrăiesc sublimul ei! O melodie care îmi retipărește mental o suită de stări ce m-au marcat la un moment dat. La ce nostalgie m-ați supus!

Puteti lasa un comentariu ...

